torstai 22. elokuuta 2013

Tylsistymistä

Herra M ja puudeli ovat vieläkin reissun päällä. On ollut ihanaa olla yksin, tehdä mun omia salaisia juttuja, nauttia hiljaisuudesta ja viettää aikaa ystävien ja perheen kanssa. Mutta jotenkin en ehkä kuitenkaan osaa olla yksin, ainakaan näin pitkää aikaa. Onneksi huomenna nähdään taas!
 
Mulla oli eilen ja tänään niin tylsää. Kävinkin eilen moikkaamassa ystävää ja porukoilla, tänään olin neuvolassa ja kaupungilla. Muuten mun maha ja selkä on olleet niin kipeänä, että lähinnä oon pötköttäny läppärin kanssa ja katellu ohjelmia. Tylsistyksissäni aloin katsomaan Serranon perhettä alusta :D Tänään oon kyllä onnistunut jatkamaan siivous projektia, hieman tuunaillut tavaroita ja tehnyt itselleni ihanaa vispipuuroa. Huomenna ajattelin tehdä omenasosetta ja siivota loput tästä kämpästä, miten siivous onkin ikuisuus hommaa?
 
1. Itse tehtyä vispipuuroa, nautin aina maidon kanssa. 2. Ihanaa kun kaupoissa on syyskauden hedelmiä, luumut on ihan mun lemppareita. 3. Käväisin keskustassa Punnitse ja Säästä -kaupassa, sieltä saa ihan parhaimpia suklaarusinoita ja mun suurta herkkua: hunajalla kuorrutettuja ja paahdettuja manteleita. Mammalla on siis karkkipäivä! 4. Samalla reissulla nappasin tämän teen, Hetkiä-blogin Katriina suositteli, auttaa kuulemma imetys touhuihin :)
 
 
Neuvolassa katsottiin vauvan asentoa ja perätilassahan hän vieläkin oli... Ensi viikolla onkin sitten aika sairaalaan kääntöä varten, toivottavasti se ei ole mikään karmaiseva kokemus. Muuten pikkuisella on kaikki hyvin :) Hyvää yötä kaikille, nukkukaa hyvin <3


Omput odottavat soseeksi pääsyä!
 
 
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!