lauantai 24. elokuuta 2013

Lauantai aamun fiiliksiä, kuvia uusista tuunauksista

Muutaman yön oon nukkunut todella huonosti. Jatkuva kipu ja särky vaivaavat: tuntuu mm. siltä, että mulla olis jalkapallo haarojen välissä... Viime yönä palasi myös vanha tuttuni, helvetillinen närästys. Tietenkään mulla ei ollu mitään lääkettä siihen ja ravasin pitkin yötä juomassa vettä ja maitoa (liialla juomisella on myös muita valvottavia seurauksia). Olo on kuitenkin ihan virkeä, vaikka unet on jääneet vähiin, posittivista ajattelua nyt vaan kehiin :)
 
 
 
Muutenkin oon ottanu rennosti: oon muuttanu meidän sänkyyn pötköttämään kyljelleni (ainut hyvä asento). Täällä minä vaan kyhnötän, läppärin, kirjan ja lehtikasan kanssa. Välillä poistun keittiöön hakemaan syömistä tai intoudun siivoamaan. Eilen sain imuroitua ja pestyä vessan, jos tänään sitten vaikka pesis lattiat! Onneksi puudeli on taas kotona, en pääse ihan mökkihöperöitymään ja saan ulkoiltuakin. Tänä aamuna Leia herätti mut pusuttelemalla ja tuomalla mulle leluja sänkyyn, höpsö puudeli.
 
 
 
Laittelin tähän kuviksi mun uusimpia tuunauksia. Jotenkin koko kämppä kyllästyttää mua nyt... Valokuvankehykset eteisessä alkoivat ärsyttää ja ne saivat uuden värin (ennen ruskeat). Myöskin hattuhyllyn korit oli niiiiin tylsät, jotainhan niillekin oli tehtävä! Mitähän seuraavaksi laittais uusiksi?
 
Meillä on tänään tarkoituksena mennä mun vanhempien luo syömään (pizza-päivä) ja ehkäpä leffaan. Keli ulkona on upea! Saattaa olla myös metsäretki ajatuksissa. Kivaa lauantaita kaikille!
 
Rakkaudella Lola
 
Ps. Vauva ei ole vieläkään kääntynyt, tunnen sen. Ja tänään taas uusi viikko, rv 36 alkoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!