sunnuntai 4. elokuuta 2013

Kirjoittaminen - mun tärkeät jutut

Oon luova ihminen (ainakin omasta mielestäni). Tykkään puuhastella: käsitöitä, askarrella, laittaa ruokaa ja uusimpana innostuksena tämä blogin pitäminen. Olen vain välillä hieman hajamielinen... ja siksi kirjoitankin ajatuksiani ja suunnitelmia jatkuvasti ylös. Viime aikoina hajamielisyys on vain pahentunu ja kaikki täytyy merkata kalenteriin yms. Unohdin jopa puhelimeni yhtenä päivänä Siwan kassalle...
 
 
 
 1.Kalenteri on aivan must! Se on niin täynnä kaikkea tärkeää, että jos sen hukkaisin, niin pulassa olisin. 2. Marilyn vihkon teki siskoni Janina ja sinne olen kirjannut kaikki ideani liittyen blogiin ja käsitöihin yms. 3. Musta kirja on mun mind map ja reseptien säilytyspaikka, oon leikellyt sinne kuvia lehdistä ja katselen niitä aina kun inspiraatio on hukassa. 4. Alimman vihkon kansi on musta kuin suoraan Twin Peaksista, jotenkin jännällä tapaa kaunis. Sinne kirjoitan mun ajatuksia ja runoja, muun muassa.
 Olisin halunnut pitää myöskin vauvalle päiväkirjaa, mutta se unohtui ja on nyt jo aivan liian myöhäistä :(. Täytyy sitten tehdä huippu hyvä vauvakirja!
 
Pitävätkö muut esimerkiksi päiväkirjaa tai kirjoitatteko ajatuksianne ylös?
 
Rakkaudella Lola


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!