sunnuntai 18. elokuuta 2013

Kohtaamisia ja kiitollisuutta

Olen nauttinut tästä viikonlopusta niiiin paljon, että en voi tarpeeksi hehkuttaa! Monta ihanaa kohtaamista on mahtunu näihin päiviin ja olen niin onnellinen, että mulla on näin paljon huippuja ihmisiä ympärillä!
 
Yksi onnellinen mama!
 
 
Kiitos siis aivan huipusta viikonlopusta:
  • iso kiitos sulle T, olet(te) mulle tuki ja turva <3
  • iso kiitos Katriina, oli ihana nähdä, pian uusiksi <3
  • kiitos Onslow, pitkästä aikaa hömppää ja asiaa yhdessä paketissa, oli huippua <3
  • ÄITI <3
  • Herra M <3
Oon ollu koko viikonlopun täynnä rakkautta, joten tässä postauksessakin on vaan paljon <3!!! Ihanaa huomista maanataita kaikille <3
 
Rakkaudella Lola
 
Yritin porukoilla napata itse mun mahasta kuvaa, pöljältähän tää näyttää.. Rv 35.
 
 
Ps. En ole ehtinyt pitää Baby showereita ja en oikein tiennyt, että haluanko sellaisia. No, nyt haluaisin, mutta aika alkaa loppumaan... Joten, päätimme mun siskon kanssa, että pidämme sitten sopivassa välissä after baby showerit :D Siellä on tarkoitus ihastella tulokasta, syödä hyvin ja illan päälle nauttia mahdollisesti muutama lasi boolia (vauva saa viettää aikaa isin kanssa, äiti rentoilee). Jännittävää nähdä, että meneekö näihin kemuihin vuosi vai kaksi :D Sais nyt ekaksi sen vauvan tähän maailmaan :)

6 kommenttia:

  1. Suosittelen baby showereita, ne on ihanat! Vielä kerkeis, laitetaanko tuulemaan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oltiin jo järkkäilemässä, mutta tultiin siihen tulokseen, että nyt on liikaa kaikkea yhtäaikaa.. Ja kun kaikki ketä haluan kutsua on töissä yms. Ehkä mää pidän vaan ne omat kemut myöhemmin, mutta kieltämättä ne olis ollu kyllä ihanat!

      Poista
    2. Ne on! :) Harmi kun et kerkeä. Olisin mielelläni auttanu, kokemusta on jo yhdistä :)

      Poista
    3. Ois kyllä ollu ihanaa :/ Kiitos kuitenkin tarjouksesta <3

      Poista
  2. Nyt mun unirytmi on taas pyllyllään! Löysin blogisi ja tottakai se oli luettava alusta loppuun (: osaat hyvin kirjoittaa ja mielestäni aiheet ovat mukavia! Jatkan ehdottomasti lukemista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kun tykkäät! Itselläkin on nuo unirytmit viime aikoina olleet ihan mitä sattuu, välillä tulee vain valvottua ja välillä herää 5.00 aivan virkeänä. Tsemppiä hyvien unien löytymiseen ja kivaa päivää sulle :)

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!