perjantai 9. elokuuta 2013

Jos metsään haluat mennä nyt...

Oon yrittänyt koko raskauden liikkua säännöllisesti. Yli puolen välin kävin useamman kerran viikossa (miten koira oli mulla, meillä on vanhempieni kanssa yhteishuoltajuus Leiasta :)) noin 5 kilometrin lenkeillä. Sitten oli niitä helteitä ja liikunta oli aika tuskaista, mutta ei kuitenkaan ihan unohtunut. Nyt, viikoilla 33+6, jaksan kävellä noin 30-45 minuutin lenkkejä, muutaman kerran päivässä. Alkaa mukavasti aina supistelemaan ja pissittämään...
Jos lenkkeilen kodin lähettyvillä, niin supistukset on taattu, täällä on niin paljon mäkiä. Oonkin nyt taas muutaman päivän ajan käynyt metässä, siellä on paljon kivempaa kulkea ja maasto on jotenkin "pehmeämpi" kulkea. Myöskin mun käpyjen keräys projekti on pakottanut metsään, siitä lisää myöhemmin.
 
Eilen olin taas nauttimassa metsästä, keli oli mitä mainion raskaana olevan lenkkeilylle, oli ihanan viileää. Seuralaisina mulla oli Leia ja Bono, jotka päästelivät pitkin maita ja matuja menemään. Vielä oli muutama mustikka odottomassa poimioitaan ja puolukkaa näytti jo olevan ihan kivasti. Jos en olisi raskaana, niin kyykkisin tuolla mättäällä marjoja keräillen. Tässäpä kuvia metsästä:
 
Vanhempieni koira Bono, Pontikka Bono.
 
Löysin kotoa tälläsen söpön pienen juomapullon, hih!
 
Ystävykset nauttivat metsästä!
 
Mammalla posket punottaa.
 
 
 
Oikein ihanaa viikonlopun alkua kaikille! Jos keli vain sallii, niin huominen ainakin menee kirpparilla, tulkaa moikkaamaan!
 
Rakkaudella Lola
 
Ps. Vauva on kova liikkumaan, maha vaan heiluu puolelta toiselle :D
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!