keskiviikko 7. elokuuta 2013

Me - before pregnancy

Kattelin omia kuviani facebookista, niitä jotka on otettu ennen raskautta. Oonkohan yhtä pöljä tän jälkeenkin?? Nauroin ääneen mun teini-ilmeille :D Vaikka toisaalta oon kyllä sellanen hassuttelija, että mun sisko tuumas musta tulevan ihan pimee äiti... Kuvat on vuosilta 2008-2012.

 
Naureskelin meidän äitille, että jos olisin viime kesänä tiennyt, että tämä kesä menee näin, niin olisin ollut vähemmän töissä ja viettänyt enemmän aikaa ystävien kanssa. Koskaan en ole vielä päässyt festareille tai Jyväskylässä järjestettävään Neste Rallyyn (aina töissä...), mutta ehkä sitten ensi kesänä :)
 
 
Myöskin terveelliset elämäntavat ovat olleet hukassa jo monta vuotta. Töissä söin jatkuvasti pizzaa ja ranskalaisia, karkkia ja suklaata söin ihan joka päivä. Myöskin ruokailurytmit oli ihan miten sattuu ja aamupalaa en syönyt ikinä. Urheilua tuli kyllä harrastettua, onhan mulla koira, ilman sitä oisinkin varmaan jo 150 kiloinen. Nyt raskausdiabetes on pakottanut opettelemaan ruokailun ja liikunnan (lähinnä lyllertämisen) merkityksen, olo on tästä johtuen ollut todella hyvä! Vaikka välillä iskee himo herkkuihin, niin aisoissa ollaan pysytty. Aion jatkaa samalla tyylillä myös raskauden jälkeen, en todellakaan halua sairastua diabetekseen.
 
 
Nyt kun ajattelen aikaa ennen raskautta, niin tulevaisuudessa haluaisn panostaa omaan aikaan, parisuhteeseen ja perheeseen. Ennen ne on jääneet vähälle, koska oon tässä kohta 10 vuotta opiskellut ja tehnyt töitä samalla. Haluan voida hyvin! Haluan nauttia elmästä ja vähentää turhasta stressaamista :)
 
Rakkaudella Lola
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!