torstai 8. elokuuta 2013

Tuunausta

Mun sisko muutti viime viikolla pois kotoa ja olin haukkana paikalla tutkimassa, että mitä lähtee mukaan ja mitä ei. Teinkin yhden hyvän löydön!
Meille ei ole tulossa hoitopöytää, koska yksinkertaisesti tila ei vaan riitä. Sain hoitoalustan yhdeltä tutulta ja sen aion laittaa pesukoneen päälle. Mietinkin, että minkälaisen astian vaipoille hommaan, rasvat ja muut putelit voivat olla hyllyllä. Siskon kamoista löytyi tuommoinen puinen "mummo" kori, roskiin oli jo menossa kun sen äkkäsin.
 
Maalasin korin pinkiksi ja nyt se sopii hyvin mun pinkkiin ja tyttömäiseen vessaan. Siitä tuli kyllä kieltämättä aika söpö :) Ei vie paljoa tilaa ja vaipat saa kätevästi purettua tuohon. Mitäs olette mieltä?
 
 
Rakkaudella Lola


2 kommenttia:

  1. Varsin näppärältä vaikuttaa tuo vaippasäilö. Poikkesin katsomaan blogiasi, kkun teoriassa asumme samassa kaupungissa. Käytännössä asun kuitenkin periferiassa. Taidan jäädä seuraamaan blogiasi, kun elämäntilanne on kuitenkin samankaltainen. Meidän neiti on tosin ensi viikolla jo kymmenkuinen, mutta tuoreessa muistissa raskaus vielä on. Pohdit aiemmin, onko muilla ollut unettomuutta loppuraskaudesta. Minä keikuin neljään asti usein vuosi sitten. Se on sitä valmistautumista yösyöttöihin. Mukavaa odotusta! Terkuin Anu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Mukava kuulla, että en ole ainut joka valvoo. Naurattaa, kun kaikki kehoittavat nukkumaan nyt kun vielä pystyy ja uni ei vain tule :D Missä päin täällä asustelette?

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!