perjantai 16. elokuuta 2013

Päivä äidin kanssa

Eilisen neuvolan jälkeen äiti soitteli mulle ja pyyti seurakseen mökille. Mulla oli kuitenkin edessä ulkoilu Leian kanssa vesisateessa, joten tuumasin, että tottahan toki! Saa koirat juosta vapaana ja leikkiä, minä saan ihailla luontoa.
Lähdettiin äitin ja koirien kanssa sinne ja tässä kuvia meidän mökillä tapahtuneista puuhasteluista:
 
Tiellä näkyi tällainen kyltti, juuri ennen lehmien laidunta!
 
Pikku pikku porkkanoita äidin pikku penkistä.
 
Isäpuolen istuttamat perunat, ekaa kertaa tänä kesänä, mutta varmasti tämä jatkuu!
 
Äiti keräsi perunat, minä ja Bono vahditiin työn laatua.
 
Sade jatkui koko reissun, synkältä näytti maisemat. Se on syksy nyt!
 
Kotiin viemiseksi aivan parhaimpia pottuja, nam!

Omenat vielä odottavat kypsymistä, mutta paljon niitä oli.
 
Hullu-puudeli päätti vielä uida.

Reissun jälkeen porukoille syömään äidin hyviä pöperöitä, omasta kasvimaasta tulleista aineksista...

...ja jälkkäriksi tehtiin oman pihan ompuista piirakkaa :)
 
Tänään on vielä paljon menoja ja ihan parasta aikaa ihan parhaan ystävän kanssa <3 Palataan!
 
Rakkaudella Lola
 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!