tiistai 6. elokuuta 2013

Mamma raahaa tavaraa kirppikselle!

Oon tosiaan tyhjentäny mun varastoa ja kaappeja kaikesta mitä en tarvitse. Ja kaikkea sitä tulee haalittuakin. Päätin mennä ensi lauantaina (10.8) Sepänaukion kirpparille myymään tavaroita, jos on hyvä keli. Ja ehkä myös sunnuntaina, riippuu kuinka paljon saan myytyä.
 Kaapit on täynnä minulle ylimääräisiä asioita ja tulevaisuudessa tuota rahaa ei ole varmasti liikaa, joten ihan hyvään saumaan sain tämän inspiksen :) Myöskin vauvan hankinnoista vielä jotain uupuu.. ja laskettuun on aikaa enää hieman reilu 6 viikkoa!
 
Mun kirppis kamoissa on vaatteita, kenkiä, laukkuja, koruja, takkeja, huiveja ja pipoja ja ainakin yksi  kapseli kahvinkeitin. Tässäpä vähän kuvia mitä on tarjolla:
 
 
Koruissa mm. Kalevalaa.
 
 
 
 
Tulkaa moikkaamaan jos liikutte tuolla päin! Eli Sepänkadun kirppikselle, 10.8 lauantaina (jos ei sada) ja kello 8 eteen päin :)
 
Rakkaudella Lola
 
 
 


5 kommenttia:

Ilahduta mua ja jätä kommentti!