lauantai 31. elokuuta 2013

Kiva päivä

Herätiin aamusta aikaisin, vaikka valvottiin myöhään... Leia oli ihan intopiukeena mun kainalossa ja nuoli naamaa. Turhauttavaa, koska oon just saanut sen opetettua pois sängystä ja nyt se on palannut takaisin vanhoihin tapoihinsa, hmph. Herra M hoiti puudelin aamutouhut ja mä nautin pitkästä kuumasta suihkusta, on kaikki paikat niin jökissä, että ilman suihkua makaisin vieläkin punkassa :D
 
Ihana aloitus aamulle, tuoretta ananasta ja appelsiinia!
 
 
Päivemmällä lähdin sitten synttäreille ja siellähän oli menoa ja meininkiä! Lapsia kulki lattioita pitkin, osa vielä kontaten, osa jo käveli. Oli kiva katsella pikkuisten touhuja, mulla on lapsista niin vähän kokemusta. Synttäri sankarillakin oli vauhti päällä, hienoja lahjoja oli neiti saanut, kateelliseksi ihan tulin pinkeistä Converseista! Määkin haluan sellaset, itelleni ja vauvalle! Mulla ei ollut mitään hajua mitä veisin lahjaksi, mutta löysin niin söpön kirjan, että otin sen. Löysin kyllä itsellenikin sieltä lastenosastolta montakin kirjaa, varsinkin kaikkia ihania Muumi-kirjoja. Aionkin hankkia joitain meille kotiin, sillä suunnitelmissa olisi lukea pienokaiselle heti syntymästä asti.
Talon emäntä ja isäntä olivat loihtineet ihania herkkuja, oli ainakin varaa mistä valita! Kiitokset vaan kivoista kemuista ja onnittelut vielä sankarille <3
 
Loppu päivän oonkin sitten vain ollut. Nukuin monen tunnin päikkärit, jotenkin on väsyttänyt aivan jäätävästi. Toiset sanoo, että loppuraskaudessa jo valmistautuu tuleviin yövalvomisiin, mutta ei kyllä meillä! Aikaisin saatan herätä, mutta muuten nukun kuin tukki (jos ei supistusten takia tarvii herätä). Ja musta tuntuu, että tää väsymys on vaan pahentunu... No, täytyy nyt vain nauttia näistä hyvistä unista :) Toivottavasti kaikilla on ollut kiva lauantai!
 
Rakkaudella Lola

2 kommenttia:

Ilahduta mua ja jätä kommentti!