keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Supistuksia

Kyllä, olen jo muutaman viikon ajan (ainakin) tuntenut supistuksia. Niitä kivuttomia ja sellaisia jotka vähän tuntuvat, ainakin tähän menessä ovat tuntuneet lähinnä menkkojen alkamiselta. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä alkoi supistuksia tulla tihenevään tahtiin ja ne jatkuivat koko aamun. Myöskin selkä oli kipeänä ja häntäluussa oli kummallinen paineen tuntu...
 Soitin sitten varmuudeksi synnärille, että kuuluuko tämä jo asiaan? Viikkoja kun on vasta 30. Sieltä kävi käsky tulla näytille ja onneksi kaikki oli kunnossa. Syy noihin oireisiin ei kyllä selvinnyt, mutta pyydettiin palamaan takaisin jos pahenee. Ja onhan niitä supistuksia tullut tässä joka päivä, mutta hyvin satunnaisesti, JEE :)
 
Ostin persikoita ja oon täällä kieli pitkällä että ne olis jo kypsiä!! Liian monta päivää on jo menny, miks hedelmät myydään raakoina? Miksi ei ole heti syötäviä persikoita myytävänä?
 
 
Päästiin myös näkemään samalla reissulla pikkuinen ultrassa, kokoa vauvalla on nyt noin 1500 grammaa. Ja kovasti hän ainakin liikkuu <3 Tänään käytiin neuvolassa ja kaikki oli hyvin, niin minulla kuin vauvallakin. Olin saanut hemoglobiinin nousemaan ja kaikki menee ihan käyrien mukaan. Paino oli laskenut edellisestä kerrasta ja nyt on painoa tullut koko aikana noin 5 kiloa, diabeetikon ruokavalio on nähtävästi tehokas!
 
Herra M:n tekemät eväät on aina lihaisia, kompensoin salaatilla. Hyvää oli!
 
 
Muuten ollaankin M:n kanssa hölläilty, mitään jännää ei ole tapahtunut. Oon yleensä koko ajan menossa johonkin, joten onkin ollut ihanaa olla vaan :) Ja on mua JOPA vähän hemmoteltukkin! Herra M on tehnyt mulle ruokaa, hän pitää kovasti ruoanlaitosta. Mulle vaan keittiö on niin tärkeä paikka, että välillä on hankalaa luovuttaa sitä hänelle, mutta aion nyt ryhdistäytyä tässä. Kun toinen kerran tykkää laittaa ruokaa, niin mikäs siinä! Mun mielestä M:n tekemä jauhelihakeitto on ihan parasta.
 
 
 
Tälläistä tänään täällä, kivaa iltaa kaikille!
 
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!