perjantai 12. heinäkuuta 2013

Tavaraa vauvalle osa 2 - Äitiyspakkaus

Valitsin äitiyspakkauksen, koska sen tilalta saatava raha ei mun mielestä kata pakkauksen sisältöä. Tavaran määrä pakkauksessa oli hurja -50 tuotetta!!
 
Jos tämän hetkisen pakkauksen sisältö kiinostaa, niin tästä pääset Kelan-sivuille katsomaan.
 
Tekstiilit
  • 6 bodya, 50-70 cm
  • 4 potkuhousut, 50-60 cm
  • 4 puolipotkuhousut, 50-70 cm
  • 1 potkupuku, 60 cm
  • 1 villasekoitehaalari, 70 cm
  • 1 kevyt toppapuku, 70 cm
  • 1 oloasu, 70 cm
  • 4 päähinettä
  • 1 sukat
  • 1 lapaset
  • 1 sukkahousut
  • 1 sideharsovaippa
  • 2 kestovaippasettiä
  • 1 kylpypyyhe
  • 1 aluslakana
  • 1 pussilakana
  • 1 peite
  • 1 peitemakuupussi
  • 1 ulkohaalari, 68-74 cm
  • 1 lämpötöppöset
  • 1 lämpörukkaset
 
Muut tuotteet
  • ruokalappu
  • patja
  • patjansuojus
  • lelu
  • hammasharja
  • hiusharja
  • kynsisakset
  • kylpylämpömittari
  • perusvoide
  • iloinen lorutoukka -kirja
  • kondomeja
  • terveyssiteitä
  • kestoliivinsuojat
  • vuodelaatikko

Itse tykkäsin suurimmasta osasta pakkauksen tavaroista. Tässä mun lempparit kuvina:

Ivana Helsinki Camping-kuosin body ja potkupuku on ihanan väriset ja retrot!
Tykkäsin kovasti tuosta siili kuviodusta peitemakuupussista ja molemmat ulkoilupuvut olivat musta hienot! Tuo pieni pipo korvilla oli söpö ja yksinkertainen, sukat ja lapaset tuntuivat laadukkailta. Kaikista hygieenia tuotteista pidin myös!
 
Ja mun inhokit:

Lakanoiden kuvio oli musta aika kaamea ja housujen väri + kuvio myöskin...
Noiden lakanoiden kuosi oli musta kyllä ällö... Samoin nuo housut.

Mun mielestä äitiyspakkaus oli kiva kokonaisuus ja varmasti hyödyllinen, ainakin mulle! Aion käyttää kaikkia vaatteita ja tavaroita, lukuun ottamatta kestovaippoja. Sori kamalasti kaikille jotka niitä kannattaa, mutta se ei vaan oo mun juttu, vaikka ajatuksena kiva!
Vaatteiden kuosit ja värit oli aika retroja, mun äiti naureskelikin, että kuin paluu 70-luvulle :D


Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!