maanantai 1. heinäkuuta 2013

Matkaan lähde

Täällä sitä ollaan onnikassa! Valitsin kulkupeliksi bussin, juniahan ei Jyväskylästä Ouluun edes kulje, ainakaan kovin järkevästi. Matka kestää lähes viisi tuntia bussillakin, vielä on neljä jäljellä, PLÄÄH.
 
Ostin ennen juhannusta liput Onnibussiin, olin kuullut hintojen olevan edullisemmat. Ja totta tosiaan, meno-paluu maksoi noin hyvissä ajoin hankittuna vähän päälle 35 €! Muistaakseni matkahuollon busseissa se oli muutama vuosi sitten jotain 80 €, nyt voi olla jo enemmän... Plussana tässä bussissa on langaton netti, jeij. Harmi, että mun maha on jo niin iso, että minä + läppäri ei ihan meinata mahtua tähän penkkien väliin. Paluu matkalla oon haukkana että pääsen tuohon etummaiseen penkkiin!
 
Väsynyt mama, jännitti yöllä tuleva matkustelu liikaa!
 
Oon alkanau inhoamaan matkustamista. Stressaan monta päivää, että mitä pakkaan mukaan ja lopulta oon onnistunu haalimaan puolet mun omaisuudesta mukaan ja sitten manailen kun en jaksa kantaa mun laukkua. Mulle tulee myöskin aivan jäätävä ikävä aina kotiin. Nytkin ikävöin koiraa ja kun herra M mut asemalle jätti, niin ihan kyyneleet tuli silmiin, valmiiks jo niin kova ikävä <3 Ja tiedän, että kun on kotiin lähdön aika, niin olo on todella haikea ja ikävöin kaikkia ihmisiä joita tapasin. Mälsää siis.
 
Ulkona on kyllä niin masentava keli... Pidetään silti kaikki tänään happy day!
 
Rakkaudella Lola 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!