lauantai 29. kesäkuuta 2013

Missä viipyy uni?

Oon valvonut jo monena yönä... Kauheat helteet saavat nukkumisen tukalaksi ja olon hikiseksi. Tavallisesti en hikoile kunnolla edes saunassa, mutta näin raskaana soijaa pukkaa koko ajan. Kamalaa. Tällä viikolla on taas tapahtunut elämässä niin monta asiaa, että sekin tietysti mietityttää ja valvottaa. Koirakin on ollut apea koko viikon, se ikävöi meidän porukoiden koiria ja kovat helteet eivät innosta lenkille. Ollaankin käyty koirapuistossa ja uimassa, Leia on oppinut uimaan ja on niin täpinöissään siitä :D
 
Diabetes on pistänyt kaikki herkut pannaan. Sinänsä se ei haittaa, mutta kun on tottunut saamaan esimerkiksi sokeria tietyn määrän päivittäin ja nyt sitä ei tulekkaan, niin on jotenkin "ontto" olo. Kaikki mun arvot ovat olleet niin hyviä, että mun tarvii mittailla vain kahtena päivänä viikossa, jee. Alkaa tälleen äkkiseltään nimittäin tuntumaan sormissa tuo piikittely. Inhoan aina neuvolassakin sitä kun otetaan se hemoglobiini ja nyt teen sitä koko ajan itse itselleni. Ruokailut on olleet tosi helppoja ja kun vaan noudattaa niitä suosituksia, niin voi syödä oikeestaan mitä vaan, se vaatii pientä kikkailua ja suunnitelmallisuutta.
 
 
Mun sisko Janina täytti keskiviikkona 18 ja käytiin päivällä yhdessä syömässä. Lahjaksi annoin Guessin meíkkipussin, oli kyllä niin hieno, että haluan itekkin tollasen! Ekaks meinasin ostaa Guessin lompakon, mutta tuumailin että se hukkaa kuiteskin baarissa laukkunsa ja se oli sen lompakon tarina :D
 
 
Syötiin Rossossa ja listoja katellessa sitten äimäsin, että mitäs mää nyt syön. Muut tilas pizzaa ja munkin teki mieli. Tilasin tollasen pizzan missä oli salaattia välissä, oon aikasemminkin sitä syöny ja tykänny kovasti. Tällä kertaa jätin juuston ja majoneesin kokonaan pois ja söin vaan puolet, ei nousseet sokerit :) Loput söin kotona iltapalaksi. Pakko kyllä kehua tuota Jyväskeskuksen Rosson palvelua! Mun ruoka oli vahingossa laskutettu kortilta kahdesti ja kävin siellä tänään siitä puhumassa. He korjasivat tilanteen ja sain vielä 10€ lahjakortin sinne, vau! Enpä olis uskonu, ihan uskomattoman hyvä hyvitys!
 
Keskiviikko iltana lähdin sitten ystävien kanssa moikkaamaan meidän Janinaa baariin. Menimme Freetimeen ja siellä oli muitakin tuttuja. Yksi tuttava tuli sitten mulle sanomaan, että en sais olla siellä, koska oon raskaana. ???!!. Mietin vaan, että miks muka en sais, onko raskaus joku sairaus? Tää komentti jotenkin loukkas mua :/ Menin sinne moikkaamaan mun siskoa, joka juhli täysikäisyyttään ja se tapahtuu vain kerran elämässä, totta kai halusin olla mukana. En juonut siellä baarissa edes vesilasia, en ostanut koko reissulla yhtään mitään. Pahotin mieleni tästä ja lähdinkin sitten aika nopeesti kotiin, meni fiilis koko juttuun.
 
Perjantaina hihhuloin kaupungilla alennuksia bongaten. Kuvailen ne tänään ja laitan tänne, oli niin kivoja löytöjä nimittäin! Kotiutin myös tällä viikolla rintapumpun, koin sen itselleni tarpeelliseksi tulevaisuudessa. Ei enää montaa juttua vauvan tavaroista puutu, siitäkin voisin kirjoitella tänne.
 
Tälläsiä yöllisiä horinoita mulla tänään, hyvää yötä kaikille <3
 
Rakkaudella Lola
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!