lauantai 29. kesäkuuta 2013

Kassialma alennusmyynneissä

Alennusmyynnit. Mikä kammottava paikka helteellä, raskaana ja pahimpaan ruuhka-aikaan. Ja sinnehän oli päästävä!
 
Viime aikoina olen laittanut kaikki ylimääräiset rahani vauvan hankintoihin ja nyt halusin ostaa jotain itselleni. Tiesin jo valmiiksi mitä lähden sieltä etsimään, ettei vain tulisi hamstrattua mitään turhaa. Mun listalla oli seuraavaa:
  • Musta iso laukku
  • pikkuhousuja ja sukkia
  • reissuun shamppoo ja hoitoaine
  • sandaalit
  • meikkejä
 Oon jo jonkin aikaa katellut itselleni mustaa ISOA laukkua. Oon pahimman luokan kassialma ja roudaan aina kamalasti tavaraa mukana. Laukussa on aina vähintään oltava kaikki avaimet, kalenteri, puhelin, kuulokkeet, kamera, lompakko, huulirasva, vesipullo, eväät, purkkaa, lääkkeitä, muistivihko ja nyt uutuutena diabetes härpäkkeet. Monesti mulla on myös läppäri laukussa ja sen mukana nippu johtoja ja latureita. Viihdyn kotona todella vähän ja oon koko ajan menossa, joten puolet omaisuudesta on oltava messissä.
Löysin muutaman hyvän yksilön, mutta joko ne oli ihan liian kalliita tai normaalin hintaisia, kunnes Spirit storessa sattui silmiin tämä Friis Companyn yksilö puoleen hintaan eli 29,90€.

 
 
Alennusmyyneistä täytyy aina hamstrata alusvaatteita! Mun ehdoton taivas täällä Jyväskylässä on Sokkarin alusvaate osasto, jokaisessa alessa on aina ollut isot laarit laadukkaita pikkareita hyvin hinnoin. Tai miten sen nyt ottaa, himoitsin Calvin Kleinin alkkareita jotka oli -50%, mutta niiden alkuperäinen hinta oli 27,40€. Kuka hitto maksaa pöksyistä uutena niin paljon?? Tällä kertaa hamstrasin mukaan kuudet pikkarit, hintaa niille tuli joku 16€. Ei mielestäni yhtään paha, sillä kahdet oli DKNY merkkiset ja se on ehdottomasti mun ihan lemppari merkki alusvaatteissa. Nyt kaikki Sokkarille hamstraamaan pöksyjä :D
 
 
Käytiin myös kosmetiikkaa katselemassa. Olen pitkään jo halunnut aurinkopuuterin, mutta en ole raskinut ostaa. Ihan paras aurinkopuuteri mun mielestä on Estee Lauderin, mutta se on aika tyyris, muistaakseni jotain 50€. Oon hajottanu sellasen muutaman kerran, niin enpä viitsi sellasta hankkia... Nyt löysin aurinkopuuterin hintaan 3€ Yves rocherilta! Todellinen löytö :)
 
 
Sokkarilta tarttui myös reissuun mukaan shamppoo ja hoitoaine, 2€ kpl. Meillä oli sellanen -15% kaikista tuotteista kuponki ja noistakin lähti vielä se pois, alennusta alennuksien perään :D
 
 
Ja mustana hevosena listan ulkopuolelta nappasin Vero Modasta ihanan neuleen. Se oli alessa -70% ja hintaa sille jäi 11,90€. Se mahtuu mulle nyt ja syksyllä ajattelin käyttää sitä vyön kanssa. Rakastan kaikkia neuleita ja villapaitoja, mun kaapeissa on niitä tuhottomasti! Ne on sellasia "turva" vaatteita.
 
 
 
Pitkiin aikoihin en oo "tuhlannu" rahaa ja nytkin ostin sellasta mitä tarvitsin. Jotenkin tulee kuiteskin aina vähän huono omatunto. Aionkin lievittää sitä myymällä noita mun ylimääräisiä tavaroita pois :) Tällä kertaa jäi sukat ja sandaalit hankkimatta. Ehkäpä sitten ens kerralla!
 
Onko muut tehneet hyviä ale-löytöjä?
 
Ps. kuvien laatu on kökköä lumia mallia, järkkäri kenkkuilee.
 
 
Rakkaudella Lola
 
 

2 kommenttia:

  1. minäkin haluan dkny pikkareita!!!:) mutta tuo shoppailu on iha pepusta tällä hetkellä varsinkin:D hiki vaa valuu eikä tosiaan tee mie sovitella mitään.huh.ha

    VastaaPoista
  2. Ne on just parhaita! Ihanat kuosit ja materiaalit ja mikä parasta, ne ei kutistu ekassa pesussa ja värit säilyy hyvänä pitkään! En osta enää ikinä halpoja alkkareita jostain ginasta :D Joo, mun paras liikunta harrastus eli shoppailu on nyt pois pelistä. Ällöttää itteäkin tää hikoilun määrä, kainaloihin saa suihkia rekkamiehen rexonaa että olis edes vähän fresh!

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!