tiistai 11. kesäkuuta 2013

Henkinen maanantai

Mulla on ollu tänään maanantai-fiilis, jotenkin ei vaan lähde. Kelikin on ollut jotenkin masentava :( Toisaalta kiva, että on välillä viileää, koska raskaus + helle = ei niin kiva.
 
Eilen käytiin aamusta anopin kanssa kylillä pyörimässä ja ajattelin vetää mun uudet sandaalit jalkaan. Ne oli niin herkullisen väriset, että oli vaan pakko saada! Tykkään väreistä ja kengistä, ennen omistin noin 100 paria kenkiä, mutta nyt keväällä myin suurimman osan pois. Täytyypä joskus kuvata kaikki ja tehdä postaus niistä joista en raaskinut luopua.
 
 
Iltapäivästä köröteltiin sitten kotiin ja aloin täällä päässä touhottamaan siivousta. Viime viikkoina on tullut pestyä ihan kivasti pyykkiä ja eilenkin piti pari koneellista pyöräyttää. Noita vauvan tavaroita ja vaatteita on kertyny jo niin paljon, että päätin alottaa tän urakan jo hyvissä ajoin. Saan ainakin pari kuukautta levätä pyykkäyksestä ennen tulokasta :D
 
 
Koirakin kotiutui vihdoin, on ollut nimittäin mökkeilemässä muutaman viikon. Ja todennäköisesti nukkuukin viikon putkeen, maalla on aina niin rankkaa. Siellä on riehuttu muitten koirien kanssa, treenattu agillitya ja riekuttu pihalla vapaana. Meinattiin kyllä lähteä viikonlopuksi sinne takaisin...
 
 
Pääsin tänään myös ravinteliin syömään. Mun ihan lemppari lounas mesta Jyväskylässä on ravintola Genghis Khan. Hinta ja laatu kohtaavat lounasbuffetissa, tai näin on ainakin ennen ollut. Tänään ei tämäkään lähtenyt... Perunat oli mauttomia, ruoka maistui kummalle ja salatti oli suoraan pussista ja pesemätöntä, sen maistoi! Olin kyllä todella pettynyt, pitkään olin haaveillut tuonne pääsystä! Toivottavasti seuraavalla kerralla olis parempaa. Onko muilla kokemuksia paikasta?
 
Lähden tästä unille, jospa huominen luistais paremmin. Tarkoituksena olis jatkaa kämpän järkkäilyä ja aloittaa varaston tutkailu. Myöskin käydä neuvottelemassa yhdestä työstä (hyväntekeväisyys) jota olen eräälle urheiluseuralle tehnyt, mutta siitä lisää myöhemmin. Öitä!
 
Rakkaudella Lola
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!