sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Näytä mulle rusketusraidat

Vietettiin eilen ihanaa päivää rannalla, oli taas niiiin mieletön keli! Enpä paljoo muista millon on toukokuussa ollu tällaset ilmat. Ja toivottavasti ei ne parhaimmat kelit olleet tässä, niinkin voi täällä ihanassa Suomen kesässä käydä.
 
 
Täytyy kyllä sanoa, että odottelen innolla tulevaa kesää. Ekaa kertaa ikinä mulla ei ole kesällä töitä, eikä mitään suunnitelmia. Ja en aio niitä suunnitelmia tehdäkkään, menen ihan sen fiiliksen mukaan. Tuo selkä hieman rajoittaa tekemisiä ja päivän rannalla pötköttelykin tuntuu kropassa, eilen ilalla oli haasteellista päästä jopa sänkyyn makaamaan. Mutta en aio luovuttaa, vaan nauttia kesästä ja raskaudesta!
 
 
Raskaudesta kaikki kehottavatkin nauttimaan, mutta ei tää kyllä aina mitään herkkua ole. Äiti tuumas yks päivä kun syötiin, että hengitän samalla tavalla kuin joku astmaatikko. Ja herra M ei pysty öisin nukkumaan, kun kuorsaan niin kovaa :D Alkaa vauva jo siis painaa mun elimiä vähän kasaan, OMG, miltähän kuulostan sitten syyskuussa?! Ostinkin herra M:lle kuulosuojaimet kotirauhan suojaamiseksi...
 
 
Päivä rannalla oli kyllä ihana, seuralaisena mulla oli kälyni, jonka kanssa aika menee kuin siivillä. Meidän jutut kohtaa, vaikka ikäeroa on yli 20 vuotta, hän on aivan upea tyyppi! Nautittiin auringosta, kuunneltiin toisten ihmisten juttuja (oli niin hurjia, että ne ei ole julkaisukelpoisia :D), puhuttiin vauvasta ja syötiin eväitä. Täydellinen relax päivä siis. Olo oli kyllä bikineissä aika turpea, näytän omasta mielestäni ihan Homer Simpsonilta... Mutta ekat rajat jo tuli tästä reissusta. Tänään suuntaan mökille puuhastelemaan äidin kanssa ja katsomaan mun koiralasta joka on ollut siellä lomalla. Miten voi ollakkin sitä pientä riiviö otusta aina kova ikävä!
 
 
Ihanaa päivää kaikille!
 
 
Rakkaudella Lola
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!