maanantai 13. toukokuuta 2013

City girl lähtee kalaan

Lähdimme ex tempore anoppilaan rentoutumaan. Täällä metsän keskellä jotenkin mieli lepää ja nyt kun kesäkin alkaa tulla, on tuolla pihalla jotenkin niin ihanaa... Ja hyvähän se on täällä olla niin paljon kuin vain ehtii, syksyllä ei sitten niin helposti enää pääsekkään!

Kohteeseen saavuttuamme minä ja herra M lähdimme ulkoilemaan. M sai synttärilahjaksi kalastusluvan ja aivan törkeen hienon Angry birds- virvelin, sitähän oli päästävä kokeilemaan!

 
Oon kyllä ollu ite varmaan enemmän innoissani tosta virvelistä, musta se on niin hauska. Aion ostaa itelleni Angry birds mato ongen :D Vaikka en kyllä halua koskee niihin matoihin.. Käytiin heittämässä johonkin ojaan (????) katiska ja sitten lähdettiin virvelöimään. En kyllä tajunnut hölkäsen pöläystä mistään, koko ikäni olen asunut kaupungissa ja kalat on ostettu aina kaupasta. Olin ihan varma, että virvelistä on unohtunut syötti. Sainkin tietää, että se uistin on se syötti, DAA PIMPO! Aina voi oppia uutta :D
 
Kai ne kalat tuolla ojassakin ui... Huomenna nähdään!
 
Yksi tuhti kalastaja ja 5 numeroa liian isot kumpparit
 
En kohta nää enää mun varpaita, JAIKS!
 
 
Voiko oikeesti olla kauniimpaa?
 
Rakkaudella Lola
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!