torstai 10. huhtikuuta 2014

Omituinen päivä

Tänään on ollu kyllä niiiiin outo päivä... Ekaks, just kun valittelin meidän huonoja öitä, niin viime yö oli hyvä! Jimi nukahti nopeesti, heräs kerran syömään ja aamulla aloitti jokeltelun vasta seiskan jälkeen. Juotiin maidot ja vaihdettiin vaipat ja sen jälkeen alettiin NUKKUMAAN UUDESTAAN. Siis mitä ihmettä?? Nukuttiin puol yhteentoista asti!
 
Uusi kiva juttu, sohvan alla lymyily :D
 
Päiväks tultiin mun porukoille evakkoon naapuri tonttin rakennus hommia; pihalla käy niin kaamea pauke ja jatkuvasti räjäytellään, että ei meidän päikkäreistä tuu yhtään mitään.
Kun pääsin porukoiden pihaan, niin huomasin, että mun auto on ottanut vähän runtua... Mun sisko sai maanantaina ajokortin ja on nyt muutaman kerran lainannu mun autoa. Ite en pariin päivään ajanu koko pirssillä, joten en oo voinu kolaroidakkaan. Siskolla ei oo asiasta kuulemma mitään tietoa, jep jep.. Mun autossa on nyt sitten reikä :D Onneks ei oo mikään miljoonan euron auto, vois suututtaa vähän enemmän.
 
Mun viime viikon kirpparin löydöt: Jimille kesäks töppöset, yht. 4 €.
 
 
Seuraavaks sain jonkun ihan oudon sähköpostin ja en vieläkään tajua mihin se liittyy. Jos joskus saan asian selville, niin jaan sen tännekkin. Kumma fiilis.
 
Muuten olla vaan hegailtu, syöty mun äidin hyviä pöperöitä (lihapullia ja vispipuuroo <3), oltu pihalla ja naurettu mun toisen siskon kanssa. Jimi on ihan rakastunu mun siskoon Jossuun ja niitten leikit on välillä aika huvittavia. Tänäänkin on Jimbo saanu leikkiä lentsikkaa tädin kanssa :).


Omituisin fiiliksin, 
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!