maanantai 7. huhtikuuta 2014

Kiirettä pukkaa

Onneks on jo maanatai ja kiireinen viime viikko on takana! Mulla riitti viime viikolla hommia Jimin ja POLTTAREIDEN järkkäilyssä. Lauantaina tosiaan vietettiin Katriinan polttareita ja viime viikolla mulla vierähti tunti tai toinenkin puhelimessa kaason kanssa jutellen ja asioita järkkäillen. Teen polttareista ihan oman postauksen, kun saan luvan julkaista kuvia.
 
Perjantaina Jimi lähti mummilaan Karstulaan isänsä ja tätinsä kanssa ja mä sain rauhassa järkätä kaiken lauantaita varten valmiiks. Olisin kuitenkin joutunu hommaan Jimille hoitajan koko viikonlopuks, joten tää oli kyllä parempi ratkasu. Tänään saan mun rakkaan takas kotiin ja on kyllä jo ihan älytön ikävä! Herra M käski mun levätä ja nukkua, mutta eipä paljoo tullu nukuttua :D Lauantai aamuna heräsin viideltä valmistelemaan polttareita ja menin nukkumaan sunnuntai aamuna neljältä... UPS.
 
Perjantai aamun puurot ennen mummilaan lähtöä.

Kerrankin oon päässy valmiiseen pöytään aamiaiselle...
 
 
 
 
Nyt alan tekee pika siivousta ja odottelemaan mun vauvaa kotiin. Ihanaa päivää kaikille!
Rakkaudella Lola
 
 
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!