maanantai 14. huhtikuuta 2014

Jyväskylä - Oulu - vauvan kanssa matkalla

Mulla on ollu nyt hyvin vauhdikasta elämää viime aikoina ja tällä viikolla se vaan jatkuu. Viikon loppuna olin tosiaan messuilemassa - laitan sieltä jotain kuvia myöhemmin - ja tänään lähdettiin Jimin kanssa kahdestaan Ouluun. Oon kotoisin Oulusta ja koko suku asuu täällä, myös mun isä. Koko talven kuuntelin kyselyjä, että millon tuun Jimin kanssa ja vihdoin ja viimein sainkin aikaiseksi lähteä!
 
 
 
Lähdettiin ajelemaan Jyväskylästä joskus aamupäivästä. Olin varannut hyvin aikaa matkaan, sillä se on kuitenkin yli 300 kilsaa ja ei olla Jimin kanssa noin pitkää matkaa kahdestaan matkustettukkaan. Tai ei oikestaan ikinä näin pitkää matkaa yhdellä kertaa.
 
 
 
Joko mulla kävi hyvä tuuri tai Jimi viihtyi, mutta matka sujui oikein mukavasti! Viitasaarella juotiin maidot ja vaihdettiin vaipat, syötiin välipalaa. Pakko antaa pojoja Viitasaaren ABC:n hoitohuoneesta, oli tosi siisti ja kaikki oli otettu huomioon, jopa vaippoja olisi ollut tarjolla.
 
 
 
Seuraava pysähdys oli Pihtiputaalla: aikansa ölistyään, alkoi Jimboa kovasti väsyttämään ja tuttia ei mitenkään saanut omin käpälin suuhun. Joten ei muuta kun tien poskeen ja tuttia laittamaan. Loppu matka olikin piece  of cake, kaveri veteli hirsiä tyytyväisenä Pulkkilaan asti. Siellä juotiin maidot ja hups, matkaa mummolaan enää 70 kilsaa! Olin ihan jeeee, selvisin! Viimeset 10 kilometriä meni tosin laulaessa ihan täysiä kaikkia lasten lauluja, Jimiä otti autoilu jo kupoliin.. Loppujen lopuksi aikaa meni 5 tuntia yhteensä, jotain sellaista olin ajatellutkin.
 
 
 
Nyt ollaankin turvallisesti perillä ja seuraava viikko meneekin täällä lomaillessa. Ja täältä karautamme samoilla vauhdeilla vielä Karstulaan mummolaan. Nyt kun on liikkeelle päästy, niin liikutaan sitten oikein kunnolla!! Ja muutenkin, kuukauden päästä mulla voi olla jo työpaikka, ainakin toivon niin. Kahdesti oon ollut yhteen paikkaan haastattelussa ja toivon, että saan sen työn! Se olis ihan mua varten se homma ;)
 
Kauniita unia kaikille,
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!