tiistai 15. huhtikuuta 2014

LMFAO

Voi pojat! Nyt tuli kyllä niin väsynyttä läppää komentti boxiin.. Mua alko naurattaa niin paljon, että siinä hepuleissani vahingossa poistin sen kommentin puhelimella :D Mutta kiitos sulle Anonyymi, sain ainakin päivän parhaat naurut :DD
 
Sain siis kommentin johonkin kesäiseen postaukseen, jossa esittelin ostamiani Hai-saappaita. Olin niissä kuvissa muistaakseni seitsämännellä kuulla raskaana? No anyway, kommentissa oli jotain tyyliin, että olisit ostanu isommat kengät ettet uppoo metsässä, kun sielläkin on painoraja :D Voi apua, oon menny tuolla pitkin metiköitä ja mulla on ihan tuo painoraja menny ohi! Mikähän se mahtaa olla, kun en oo vielä mihinkään uponnu? Mites noi karhut tai hirvet, paljon ne saa painaa? Tai auto, onkohan siinäkin joku raja? Mulla on sellanen Renault Clio, ainakin tän parin vuoden käytön aikana on iskarit pysyny ehjänä, ihme kyllä, vaikka oon ajanu vaikka millasista töyssyistä!
 
 
 
Mikähän siinä on, että muille pitää ilkeillä? Pakko kysyä sulta Anonyymi, että onko se sulta pois jos mulla on A) ylipainoa (tää on mun elintasomaha! :D) B) kivat keltaiset Hai-saappaat? Kommentistasi päätellen sulla ei taida olla kumpaakaan :( Mutta ihanaa kevään jatkoa kuitenkin, kiitos kommentistasi ja laita lisää infoa noista painorajoista, niin tiedän tulevaisuudessa ostaa oikean kokoiset kengät ja vältellä tiettyjä paikkoja. Love <3
 
Rakkaudella Lola

7 kommenttia:

  1. Huhhuhu, en käsitä tätä vieläkään.. tai siis tuollaisia anonyymi-ihmisiä joilla on niin surullinen oma elämä että pitää noin väsynyttä kettuilua tulla heittämään toisten blogeihin :o Oiskohan joku katkera tuttu/tutun tuttu kyseessä ? hohhoijaa...

    Laura sä oot ihana <3

    VastaaPoista
  2. Mä ainakin oon kade sun keltaisista hai-saappaista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niistä sietää ollakkin, on niin komiat :D Ollaan muuten huomenna tulossa sinne pariks päiväks, tulkaa moikkaamaan!

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!