sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Pää hajoaa !! Mutta kivaa on.

Oon ollu kaks päivää karkkilakossa. Uaaaaah!!!
 
Jos ihan rehellisiä ollaan,niin oon syöny karkkia lähes kymmenen vuotta melkein joka päivä. Oon ihan koukussa sokeriin ja nyt on vierotusoireet päällä :D Kuten aiemmin toivoin, niin haluaisin lopettaa moisen tavan. Kun esim. Jimi on vanhempi, niin olisinpa hyvä esimerkki, äiti saa karkkia joka päivä, mutta lapsi ei... Tää alkoi ihan vahingossa, tajusin vaan, että kappas, en oon syöny yhtään karkkia. Nyt on kolmas päivä menossa ja melkein ostin kaupasta karkkia, mutta pysyin tiukkana! Seuraavaksi suunnittelen lopettavani limpparin lipittämisen ja turhan leivän mussuttamisen. Leipä on yksi suurimpia herkkujani ja usein oon korvannut sillä ruoan. Harmittaa kun raskaana pääsin näistä tavoista jo tosi hyvin eroon ja nyt ollaan samassa liemessä.

Tänään sain aamulla nukkua pitkään ja heti herättyäni lähdin ystäväni kanssa kaupungille. Mitään ostettavaa mulla ei ollu, mutta katselin vähän lasten juttuja alesta. Mitään en kuitenkaan ostanut, paitsi itselleni yhden t-paidan. Olishan siellä ollu vaikka mitä ihanaa, mutta mulla on kaappi täynnä vaatteita.



Leia on meillä vielä hoidossa ja kaupunki ulkoilun jälkeen lähdin ulkoiluttamaan sitä. Vitsi miten hyvä olo lenkkeilystä tuli! En ees muistanut moista fiilistä, nyt kun ei ole enää päivittäin pakko liikkua. Käyn kyllä välillä vaunuja työntelemässä, mutta täytyy vaan lähtee useemmin. Tää syksy ja talvi (mikä talvi???!! mun kukat kukkii kohta penkissä) on menny kyllä sellasessa sumussa, että kaikki ulkoilu on unohtunut. Olin niin iloinen lenkin jälkeen, että hyvillä mielin imuroin ja tiskasin :)

Iloinen mama!


Kohta Jimbo herää päikkäreiltä ja mulle tulee muita hommia. Huomenna onkin jo loppiainen, kylläpäs nää päivät vaan rientää! Kivaa iltaa kaikille <3
Rakkaudella Lola


2 kommenttia:

  1. Tulkaahan huomenna loppiaiskahville ;) Kiitos kaupunkipäivästä !

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!