torstai 2. tammikuuta 2014

Haastetta!

Sain Baby´s on board!- blogin Iinalta haasteen, Jeij! Oon saanut tämän haasteen aikaisemminkin, mutta kivahan tällainen on tehdä :)
 
Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
 
 
11. asiaa minusta
  • 1. En ole ikinä syönyt Bic Mac -hampurilaista ja yhden kerran oon syönyt hampurilaisen jossa oli kaksi pihviä.
 

  • 2. Inhoan sipulia ja kurkkusalaattia sekä suolakurkkuja. Musta ne on myrkyllisiä :D

  • 3. Rakastan aura-juustoa ja suklaata. Näen niistä jopa unia, hah.

  • 4. Tykkäisin hengailla koko päivän yökkärissä, ei kiristä ei purista!

  • 5. Vuosi sitten en olisi uskonut olevani pienen pojan äiti, en oikein ole ikinä tykännyt lapsista ja en halunnut äidiksi. Nyt en vaihtaisi tätä mihinkään!

  • 6. Olen huono luopumaan tavarasta. No, meidän kämppä on niin pieni ja lapsen kanssa tavaramäärä on vain tuplaantunut, joten nyt oon aika ronskisti pistäny tavaroita menemään. Nyyh.

  • 7. Unelma ammattini oli ennen (ja monta vuotta) näyttelijä. Menin jopa lukioon, että voisin valmistumisen jälkeen hakea teatterikorkeakouluun.

  • 8. Mulla on härski huumorintaju. Asiat voi aina ajatella kahdella tavalla, ajattelen aina sillä toisella...

  • 9. Herra M kutsuu mua Bertaksi. Kauhistelin nimiäis kuvia ja tuumasin näyttäväni makkaralta, sain uuden nimen, Bertwursti.

  • 10. Haluaisn isompaan asuntoon. 48 neliötä, kaksi aikuista ja vauva, AHISTAA!! Ehkäpä ensi vuonna sitten... (Olen täällä unohtanutkin kertoa, että Leia muutti pysyvästi mun vanhempien luo :( Se sai oireita vauvasta ja lopetti kokonaan syömisen, reppana.)

  • 11. Käytän kaikki vaatteeni aina loppuun. Siis ihan reikäiseksi asti. Paljon on kaapissa kyllä vaatteita mitä en käytä, mutta ne lempparit kulutetaan riekaleiksi asti!

    11 kysymystä minulle
 1. Milloin viimeksi nauroit ja miksi/mille nauroit?
 
-äsken, Jimin innostukselle ja naurulle. Oman lapsen nauru on ihanaa!

2. Romanttinen illallinen kotona vai romanttinen leffailta elokuvissa?

-romanttinen illallinen kotona

 

3. Kaunein asia mitä sinulle on sanottu?

-höm höm. Nyt ei tuu kyllä mitään mieleen...

4. Lempi vuoden aikasi + perustelut?

-Tykkään kaikista! Kaikissa on jotain hyvää ja huonoa, mutta jos yksi pitää valita niin.... varmaankin alku syksy! Silloin on vielä lämmintä ja aurinkoista, mutta iltaisin ihanan viileä ja ulkona tuoksuu "kylmälle".



5. Tärkein elämäsi aikana oppima asia?

-Jokainen on oman elämänsä herra, itse voi vaikuttaa niin moniin asioihin. Tietysti esimerkiksi terveyteen et välttämättä voi vaikuttaa, mutta se miten sen asian käsittelet - se on asia erikseen. Esimerkiksi lähipiirissäni on ihminen joka nuorena sairastui, mutta hän ei ole jäänyt sänkyyn makaamaan kipujensa kanssa. Minusta se on ihailtavaa.

6. Miten reagoit, kun teit positiivisen raskaustestin? :)

-Kauhulla :D Olin ihan shokissa, mutta heti perään totesin, että mun elämän on nyt tarkoitus mennä näin. Jimi on mulle maailman rakkain ja äitiys on muuttanut mua positiivisesti.

7. Lempi joululaulusi?

-Varpunen joulu aamuna



8. Mitä toivoisit, jos saisit yhden toivomuksen?

-Että Jimillä on hyvä ja onnellinen elämä

9. Aattoaamun perinteesi?

-Piirettyjen katsominen, erityisesti Lumiukko pitää nähdä!

10. Jos saisit matkustaa mihin vain, mihin matkustaisit?

-Haluaisin matkustaa Berliiniin. Olen käynyt siellä kerran, mutta tahtoisin käydä uudestaan.



11. Luettele vähintään kolme asiaa, mihin olet itsessäsi tyytyväinen

-Nää on varmaan jotain ulkonäkö juttuja? Vastaan silmät, hymy ja sääret.

11 kysymystä seuraaville:

1. Mitä lapsena halusit tehdä isona?

2. Kolme lemppari kirjaasi?

3. Minkä tyylistä musiikkia kuuntelet?

4. Mikä on parasta bloggaamisessa?

5. Mikä on lempi blogisi?

6. Mikä on elämän tarkoitus?

7. Mitä toivot vuodelta 2014?

8. Koira vai kissa?

9. Mikä saa sinut onnelliseksi?

10. Entäs kiukkuiseksi?

11. Paras ravintola?

Huh, valmistuihan se! Tein tätä postausta kuin iisakin kirkkoa :D Ja siis takaisin asiaan, haastan seuraavat blogit:

Liisan Cindderella-blogista

Katrin Vaaleanpunaisia unelmia-blogista

Hmmmm... Muita kriteerit täyttäviä blogeja en taidakkaan seurailla, joten nyt vain nämä kaksi :)

Rakkaudella Lola

 


4 kommenttia:

  1. Mulla kestää myös varmaan se puoli vuotta ennenkun saan tän haasteen tehtyä XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpö höpö :D noita kysymyksiä oli kyllä vaikeeta keksiä..

      Poista
  2. Hih teen tämän piakkoin :)
    Siis mitä et ole ikinä syöny big mac-hampurilaista!! Nyt äkkiä maistaan, se on hyvääää <3

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!