sunnuntai 19. tammikuuta 2014

löp-löp-löpinää

Ollaan oltu vähän kipeinä. Jimiä vaivaa hampaat ja mulla on huono olo ja maha kipeenä. Muutamana iltana on täällä ollut komea huuto konsertti ja ihan yleistä tyytymättömyyttä. Koko ajan on nyrkki suussa ja paitaa saa vaihtaa vähintään kahdesti päivässä. Täytyy hommata joku kauluri kaulaan :D Himsakatin hampaat!
Viime yönä kaveri heräilikin vähän väliä ja olin aamulla ihan tööt. Onneksi pinniksessä oli iloinen poika ja se hymy kyllä piristi äitiäkin!
 
Goooood morning!
 
 
Jimi oli tänään päivän isänsä kanssa ja mä sain lepäillä. Nukuin muutaman tunnin, tein ruokaa, luin lehtiä ja siivoilin. Nyt on ollut muutaman päivän aivan järkyttävän paha olo ja ruoka ei oikein ole maistunut :( Illasta Jimi tuli takaisin ja nyt (ihme kyllä) nukkuu ihan tyytyväisenä. Toivottavasti ens yö olis helpompi, oon nimittäin jotenkin tosi uuvahtanut. Onneksi porukat palaa pian reissultaan ja me päästään omaan kotiin :) On yllättävän raskasta, kun niillä on kaksi kerroksinen talo ja rappusia saa ravata ylös alas jatkuvalla syötöllä. Koko ajan joku tavara väärässä paikassa. No, toivotaan että mun pylly edes vähän kiinteytyis noista rappusista :D
 
 
Eipä mulla muuta, mukavaa viikon aloitusta <3
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!