torstai 27. marraskuuta 2014

Tip tap tip tap osa 1.

Jouluiset-jutut vaan jatkuvat ja jatkuvat, mutta lupaan lopettaa ensi vuoteen mennessä! Tää on ihan eka vuosi, kun laitan joulua kotiin ihan tosissaan. On mulla koristeita ja muuta sellaista ollut aina, mutta tänä jouluna laitan myös ruoan. Tää joulu vietetään kolmistaan: minä, mun sisko ja Jimi. Vitsit miten kivaa! Ollaan meillä, syödään, joulupukki tulee, avataan lahjoja ja rentoudutaan saunoen ja leffoja katsellen.
 
Joulukoristeet kaivoin kaapista jo lokakuussa (:D), mutta vasta tällä viikolla ne pääsivät esille. Onhan sunnuntaina jo ensimmäinen adventti! Kuusta meille ei valitettavasti tänä vuonna tule, sillä täällä ei pysy pyykkitelinekkään pystyssä... Ostin kuusen kaipuuseeni tuollaiset oikeat mini kuuset Plantagenista. Toivon vaan, että ne pysyvät hengissä jouluun asti, oon ihan kamala kukkien kasvattaja. Kukkien murhaaja suoraan sanottuna.
 

 
 


Kauankohan hyasintti säilyy mun käsittelyssä...


Meillä on joulukalenteri, MULLE!



Aaltoon sujahti mummon leivosmuotit.
Huomenna saatan eksyä hankkimaan pukille tuomisia, osan oon jo hoitanutkin. Jimi saa multa vain 3 lahjaa (jos en ala vielä hulluttelemaan), jotka kerron myöhemmin. En halua ostaa enempään, kun kuitenkin kummit ostaa, isänsä ostaa, mummit ja vaarit ostaa.. Enkä halua opetaa, että joka joulu saa 20 pakettia, ostan muutaman kivan lahjan ja niistä sitten nautitaan yhdessä. Sillä tärkeintä ei ole ostaminen, vaan yhteinen aika.
Jokos siellä ruudun toisella puolella on tohinat käynnissä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!