torstai 24. heinäkuuta 2014

Mun päivä

Luin pari päivää takaperin Saran postauksen ja mieleeni nousi yksi ajatus: millainen mun blogi on? Pelkkiä juttuja Jimistä? Selailin parit postaukset taakse päin ja jep, melkein kaikki jutut oli Jimistä. Eikä siinä mitään, mutta haluan avata myöskin mun elämää ja juttuja. Haasteelliseksi tämmöinen kyllä käy, sillä Jimi on mun mukana joka paikassa (paitsi töissä, hihihi).
 
Mielipiteitä mulla on kyllä asiaan kuin asiaan ja monestikkin aika mustavalkoisia. Oon ehkä tietoisesti välttänyt täällä blogissa niiden julkituomista, sillä A) ne on mun mielipiteitä ja en jaksa alkaa vänkäämään jonkun kanssa, B) haluun pitää ne omana tietonani. Nyt pohdin, että uskaltaisinkohan? Oon kuitenkin niin erilainen ihminen oikeassa elämässä, mitä täällä. Tai näin ainakin itse uskon :D
 
Aloitin tämän uuden suunnan (vanhat jutut kyllä jatkuu entiseen tapaan) kirjaamalla MUN päivän tapahtumat ylös. Ja tässäpä sitä sitten!
 
 
Aamulla kello soi kasilta, Jimi meni jo edellisenä iltana mökille mun porukoiden kanssa, joten herään yksin. Alan heti hommiin, jotta ehdin tehdä jotain ennen töitä. Ekaks laitan tiskit likoomaan ja tyhjennän pyykinpesukoneen, joka unohtui illalla tyhjentää, huuuups. Edelliset pyykit kaappiin ja uudet narulle! Koneen lataan uudelleen täyteen ja alan tiskaamaan tiskejä. Oon jo hyvän tovin haaveillut tiskikoneesta... Ja mulla itseasiassa onkin, mutta se on vuodelta -91 ja hajosi muutama vuosi takaperin.
 
 
Tiskauksen jälkeen kerään kaikkea rojua ympäri lattioita ja petaan sängyn. Vasta pari päivää sitten siivosin koko kämpän ja nyt jo kauhea sotku!!! Teen itselleni aamiasta ja samalla luen tabletilla uutisia. Aamupalan jälkeen äkkiä suihkuun, kiva käydä suihkussa kylppärin ovi kiinni ;) Nopeasti meikkiä naamariin ja vaatteet päälle, pakkaan itelleni kamat mökkeilyä varten ja maksan muutaman laskun. Kello onkin jo tässä vaiheessa 10.30 ja kirmaan vauhdilla ulos ja autoon.
 
 
Työmatkalla soitan Jimin mummolle ja kerron eilisen kuulumiset. Soitan oikeastaan päivittäin ex-anopilleni ja kerron mitä me ollaan puuhailtu. Työpaikalla vedän vaatteet niskaan ja alan hommiin.
 
 
Pääsen töistä vähän kuuden jälkeen ja huristelen siitä apteekkiin ostamaan maitohappobakteereja Jimille. Samalla ostan itselleni uuden meikinputsaus aineen, mulla kun tuppaa aina kaikki putelit olemaan hukassa... tai kotona. Siitä sitten suuntaan auton nokan kohti mökkiä ja höpöttelen matkan ajan puhelimessa isäni kanssa. Mökillä mua jo odotellaan; siskoni ystävineen vaati meidän äitiä venekuskiksi ja Jimi on todella väsynyt. Jimin kanssa höpötellään päivän kuulumiset, käydään iltapesulla ja aloitetaan nukkumaan meno hommat. Ei jaksa pikkuinen kauaa taistella unta vastaan :)
 
 
Tämän jälkeen saan hengähtää. Istun terassilla ja katselen maisemia. Syön iltapalaksi yhden tortillan, avaan läppärin, lakkaan varpaan kynnet, käyn suihkussa ja teen kasvonaamion. Näpyttelen tämän postauksen ja muokkaan kuvat. Seuraavaksi suunnittelen meneväni sänkyyn pötköttämään, katselen netflixisistä jotain ohjelmaa ja toivottavasti nukahdan. Aamulla kello soi jo kuudelta.
 
Ihan tavallista elämää,
Rakkaudella Lola

10 kommenttia:

  1. Mielipiteet on just hyviä=) Ja mun mielestä niistä ei tartte vängätä vaikka oliskin eri mieltä! Tottakai eri asia jos koet ettet halua niitä tänne tuoda=)
    sun blogi ja ite päätät=)
    Ihanat silmät äitillä&pojulla!!
    Ted Baker-kotelo ja mökkimaisemat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jänittäis tuoda niitä julki, kun näitä mielensä pahoittajia on niin paljon :D Kiitos Liisa kehuista ♥ Ted Baker-kotelo oli pakko saada!! Nyt kanniskelen sitä mun 8 euron kirppari veskassa :D Ja mökillä on kyllä niin ihanaa ja kaunista ♥

      Poista
  2. aika epäterveellinen aamupala sulla syötkö joka aamu noin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sämpylä ja mehu? En kyllä joka aamu syö leipää, välillä hedelmiä, välillä puuroa, toisinaan rahkaa tai jugurttia. Riippuu mitä kaapista löytyy. Mun mielestä olis kyllä epäterveellisempää vetää aamupalaks pekonia, nakkeja tai croissantteja :)

      Poista
    2. Mun täytyy kans sanoo että siis häh?? Onpa epäterveellistä, leipä on ja tuoremehu on just jees.

      Poista
    3. Onneks kukaan ei nähny mitä söin lounaaks... :D

      Poista
  3. käytätkö paljon luomu tuotteita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jonkun verran, mutta mitenkään ehdoton en ole! Tykkään ostaa tuoremehut, kanamunat, puurohiutaleet ja jauhot/pastat luomuna, mutta ei haittaa jos ne on ihan tavallisia.

      Poista
  4. Huomasn tuon luomun tuosta täysmehu purkista siksi kysyin.

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!