perjantai 4. heinäkuuta 2014

Vapaita hetkiä

Jimi oli muutaman yön isänsä luona, joten mulla oli muutamana päivänä töiden jälkeen aikaa omiin juttuihin. Nukuin, luin, otin pitkiä suihkuja, katselin leffoja ja pesin pyykkiä. Molempina iltoina mun sisko tuli meille ja me herkuteltiin. Ekana iltana oli tarjolla tortilloja, toisena suunnattiin juuri Jyväskylään avattuun Burger Kingiin. Isille tiedoksi, että kyllä ne hampparit ainakin mäkkärin voitti!
 
 
 
Tänään Jimi on kotiutunut ja viettänyt mun ja mun siskon kanssa asiointi päivää. Siitä lisää huomenna ;) Mutta päivään kuului ihan perus kauppahommia ja siivousta. Jimbo oli niin riehakkaalla tuulella, että päikkärit jäi ja meno oli villiä! Ei ehditty edes iltapuuroja syödä, kun toinen nukahti <3
 
 
Rakkaudella Lola


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!