keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Mun päivä - keskiviikko

Muutamasta blogista luin näitä mun päivä-postauksia ja halusin tehdä oman eli peesaus postaus siis!
 
Tämän vuorokauden puolelle kun siirryttiin, niin klo. 2 pieni herra ilmoitti haluavansa evästä. Olin ihan uninen itse ja sängystä nouseminen tuotti tuskaa... Jotenkin mun unirytmi on aivan sekaisin, meen nukkumaan vasta kahdentoista jälkeen ja yöheräämisten välissä en saa heti unta, saatan tunninkin valvoa ja lueskella blogeja kännykällä.
Seuraavan kerran pinniksestä kuului örinää aamu viiden pintaan, uusi syötikierros käyntiin. Vellin aloituksen jälkeen kaveri heräsi kerran yössä, mutta nyt ainakin kahdesti yössä. Yhä edelleen odotan jännityksellä tilanteen kehittymistä! Muuten hän on nukkunut paremmin ja on ollut paljon tyytyväisempi :)
 
6.30 olikin sitten aika nousta ja samalla herätin Herra M:n hoitamaan pikkuista ja painelin itse takaisin nukkumaan. Heräsin virkistyneenä 9.30 ja aloimme suunnittelemaan päivän ohjelmaa: kirppiksellä käyntiä, syömässä käymistä, postissa käymistä ja muutamaa juttua nimiäisiä varten.
 
 
Puoli yhdentoista aikoihin (kun olin valmistautumassa liikkeelle lähtöön) soi ovikello. Oven takana odotti iloinen yllätys: ihana anoppi ja kälyni olivat tulleet Karstulasta tänne! Oli kyllä niin kiva juttu!! Ja anoppini oli aivan onnessaan pikkuisen näkemisestä :) Kerroimmekin meidän päivän suunnitelmat ja he lupasivat jäädä meille pikkuisen kanssa, me saatiin aikaa kahdestaan.
 
Ulkona oli aivan ihana taivas!
 
Kirpparilla ei ollut tänään mitään, joten menimmekin nopeasti kaupungille Buffaan käyttämään lahjaksi saatuja lahjakortteja. HUH, tollasissa paikoissa ei kyllä pitäisi käydä, AINA syö liikaa... Herra M oli tosi iloinen, kun siellä oli tarjolla jouluiset lounaat ja hänen lemppariaan karjalanpaistia. Samalla reissulla kävimme Elosella kahvilla ystävämme kanssa, hommattiin muutama juttu nimiäisiin ja ostin itselleni sukkikset lauantaita varten. Kotimatkalla käytiin vielä postissa noutamassa huollosta palautettu tabletti ja sinne olikin ihan muutama muukin kaveri eksynyt... Toivottavasti ei ole mitään asiaa enään tän kuun aikana sinne!!
 
Mallailin vaatteita nimiäisiin: Lindexin neulemekon löysin alesta ja Malene Birgerin ruusukkeen sain lahjaksi.
 
 
Kotiin palatessa täällä odotti iloinen vauva hoitajiensa kanssa. Olin jotenkin ihan tööt ja sainkin luvan mennä päiväunille, mikä ehkä ei ollutkaan hyvä idea. Nukuin nimittäin 3 tuntia :D Ja mulle tuo päivisin nukkuminen ei todellakaan sovi: oon sen jälkeen ihan zombie ja yöllä sitten virkistyn vähän liiaksikkin. Herra M lähti rimputtelemaan kitaraa ja hoitajat halusivat vielä ennen lähtöä syöttää pikkuisen ja laittaa hänet nukkumaan.
 
 
 
Pesasin illan päälle vielä koneellisen pyykkiä ja olin niin happy happy, kun sain eilen mun mummolta joululahjaksi uuden kuivaustelineen. Edellisestä oli lähtenyt osia irti ja se ei enää oikein ajanut asiaansa. Nyt haaveilen siitä, että voin pestä moooonta koneellista pyykkiä päivässä, kun ne mahtuu kuivumaankin :D Loppu ilta on mennyt puhelimessa löpistessä, huomisen leipomis hommia suunnitellessa ja kohta ajattelinkin painella suihkuun color maskia laittamaan. Jos virtaa vielä riittää (ja päikkyjen ansiosta sitähän on!!), niin pesen vessan, kyhään jotain iltapalaa ja lakkaan kynnet.
 
Oho, olipas paljon asiaa tässä! Hyvää yötä kaikille,
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!