tiistai 31. joulukuuta 2013

Mitä tapahtui vuonna 2013....

Vuosi 2013 on ollut oikeaa vuoristorataa!
 Valmistuin ammattiin, tulin raskaaksi, on ollut iloa ja surua, lopetin työt ja Jimi syntyi. Kaikki tapahtunut pyörii mielessä ja herättää ajatuksia. Näin jälkikäteen ajateltuna kuitenkin yksi parhaimmista vuosista ikinä ja syy siihen on Jimi. Tätä rakkauden määrää ei voi vaan käsittää!
 
 
 
 
Alkuvuodesta valmistauduin näyttöihin ja väänsin opparia hiki hatussa. Sain myös tietää olevani raskaana. Asiat menivät sen väsymyksen keskellä miten menivät, mutta valmistuin kuitenkin kiitettävin arvosanoin. Oon kyllä niistä ylpeä, niin paljon näin vaivaa ja tein töitä niiden eteen!
 
 
 
 
 
Keväällä jäin pois töistä ja vietin ekaa kertaa sitten vuoden 2003 vapaata kesää. Tää kesä jääkin mieleen yhtenä ihanimmista, nautin lämmöstä, auringosta, ystävistä ja kasvavasta mahasta.
 
 
 
 
 
 
 
Syksyllä alkoi h-hetki lähestymään ja tuleva vanhemmuus mietityttämään. Yritin tehdä paljon kaikkea, kun "nyt mulla on vielä aikaa". Nyt kun asiaa mietin, niin ainakin toistaiseksi oon päässyt tekemään vieläkin mitä haluan, lapsi ei ole ollut esteenä mihinkään. Syyskuun 23 syntyi minun ihana pieni, kaikista paras juttu koko vuonna!
 
 
 
 
 

 
Talvi onkin ollut lumeton ja osittain väsynyt. Kyllä se niin vaan on, että lapsen tulon aiheuttamaan väsymykseen ei voi mitenkään varautua. Mutta paljon on ollut hyviä hetkiä, onnellisuutta ja iloa!
 













 
 
Hyvää uutta vuotta kaikille <3
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!