lauantai 15. kesäkuuta 2013

Yllättymisiä

Käytiin tosiaan muutama päivä takaperin kirpparilla. Käyn useilla eri kirppiksillä, mutta useimmin Katriinan kirppiksellä. Siellä on mun mielestä ehdottomasti näistä Jyväskylän kirppiksistä siisteintä! Tunnelmakin on ihana, sisutus paikassa on sellainen, että ihan heti ei vastaan tule. Myöskin palvelu on aina ollut moitteetonta.
 
Tällä kertaa töissä oli Virpi, jonka blogia olen seurannut alusta asti. Hän on kirppiksen yrittäjä, muutenkin hyvin osaava ja taitava ihminen, kaikkea jännää on saanut blogista lukea :) Aina kun hänet tapaa, jää lämmin fiilis ja hyvä mieli, tämäkään kerta ei ollut poikkeus.
 
 
 
Sain lahjaksi tämmöisiä tulokkaalle! Oi, kuinka tulin iloiseksi! Olin niin hämmentynyt, että en meinannut sanaa saada suusta! Käly oli niin liikuttunut, että nieleskeli ihan kyyneleitä. Ja vielä mukaan sain munia ja oliiviöljyä, voi että! Saan hyvin harvoin mitään lahjaksi ja nyt sitten nämä, olin koko loppu päivän ihan puulla päähän lyöty! Isot kiitokset Virpille, teit minut niiiiiiin iloiseksi! Tuntuu, että en voi tarpeeksi vain kiittää :)
 
Rakkaudella Lola
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!