maanantai 31. joulukuuta 2012

Ruokaaaaa!!

Ajattelin alkaa pitämään ruokapäiväkirjaa ja julkaista sitä tänne. Näkisin sitten itsekkin mitä syön :) Ehdottomasti makean syöminen on minulla suuri ongelma... Kuinkahan siitä pääsisi eroon?

Opiskelen nyt suurtalouskokin erikoisammattitutkintoa ja minunhan pitäisi tietää muka kaikki ravitsemuksesta ja suosituksista. En vain sovella niitä itseeni. Plus työssäni on kaikki herkut helposti saatavilla ;)

Maratoni haaveisiinkin pitäisi saada joku rutiini. Nyt minulla ei ole lenkkareita talveksi ja eipä ole paljoa rahakaan niitä ostaa. Ajattelin loppu talven vain lenkkeillä, ehkä hiihtää, käydä salilla ja uida tai vesijuosta. Jos keväällä olisi sitten kunto jo sen verran kohentunut, että juoksukin olisi helpompaa :)

Uuden vuoden lupauksena voisi olla säännöllinen treeni ja herkuttelun vähentäminen. Kuulostaa hyvältä, mutta ei ole minulle kyllä helppoa, itsekurini niiiiiin surkea :D

 
 
 
 
 
 
(kuvat weheartit.com)
 
Loppuun minua inspiroivia kuvia :)
 
 
Rakkaudella Lola
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!