keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Tavoittena tiimalasi

Hei,

olen jo kauan haaveillut tiimalasista. Vartalossa nimittäin.

Koko aikuisikäni olen ollut ylipainoinen, mutta koskaan se ei ole minua haitannut. Mottoni onkin ollut jo vuosia:

(kuva google)
 
 
Olen aina hyväksynyt itseni juuri tälläisenä, vaikka ulkopuolelta on asetettu "toiveita" laihduttamisesta. Miksi pitäisi? Sen takia että joku toinen on onnellinen?
 
Nyt kun olen alkanut harrastamaan säännöllisesti liikuntaa (vain pysyäkseni terveenä tulevaisuudessa) ja syömään terveellisesti, olen alkanut ajattelemaan omaa kehoani. Haluanko oikeasti riskeerata oman tulevaisuuteni nauttimalla joka päivä makeisia ja suklaata? Haluanko sairastua vakavasti, esimerkiksi saada diabeteksen. No en halua, yök. Sallin kyllä itselleni herkuttelun tulevaisuudessakin, mutta tavoitteena olisi saada naisellinen Marilynin figuuri.
En halua laihaksi, haluan kurvikkaaksi!
 

 
(kuva google)
 
Tavoittena vuonna 2013 on siis löytää kadonnut vyötärö ja saada Marilynin kurvit!
Onko muilla samanlaisia haaveita?
 
Rakkaudella Lola
 
 
 
 

2 kommenttia:

  1. Olipas mukava löytää sun blogiin! :) Puhut asiaa, ei ole tärkeintä se mitä muut ajattelee jos viihtyy kehossaan, mutta terveys ennen kaikkea. Oot tosi upea nainen <3

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!