maanantai 24. joulukuuta 2012

10 asiaa minusta

Hei!

Päätin aloittaa oman blogin, olen jo kauan lukenut muiden tekstejä ja miettinyt kuinka kivaa olisi tehdä omiakin. Tänä jouluna olin ollut kiltti tyttö ja paketista paljastui läppäri, kiitokset lahjan antajalle! Nyt pääsette seuraamaan minun elämääni :)

Ajattelin aluksi koota itsestäni kymmenen asiaa:

1. Asun Jyväskylässä, mutta olen kotoisin Oulusta.

2. Vuonna 2013 täytän 25-vuotta.

3. Opiskelen kolmatta tutkintoani, tavoitteenani on oma yritys ja tästä olen haaveillut aina.

4. Pidän työstäni kokkina ja rakastan ruokaa.


5. Pidän hassuttelusta ja hävyttömästä huumorista!

6. Asustelen pienen puudelin, princess Leian, kanssa.


7. Haluaisin juosta maratonin.

8. Vihaan urheilua...

9. Pienenä halusin olla Marilyn Monroe.

10. Harrastan ulkoilua, kokkailua, herkuttelua ja lukemista.



Mukavaa joulua kaikille!

Rakkaudella Lola

1 kommentti:

  1. jee ! vähän pitää fiksailla tätä sun blogia niin hyvä tulee :)) MUISTA LIITTYÄ MUN LUKIJAKSI

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!