perjantai 2. tammikuuta 2015

Uusi vuosi

Uusi astiapesukone on paikallaan ja sitä on jo testattu, toimii! Jimi nukkuu jo, mulla on pussissa karkkia ja katselen tässä samalla kuvia muutaman päivän takaa. Tänään olis tullu telkasta 21 tapaa pilata avioliitto, mikä on musta ihan hauska leffa ja odottelin, että pääsen sitä kattomaan. Jimillä on oikeesti joku tutka, millon yritän saada hänet nopeasti unille ja tänäänkin se oli päällä. Näin nimittäin leffasta vaan lopputekstit.
 
 
Olin töissä uutena vuotena ja Jimi isällänsä. Kun pääsin illalla töistä suuntasin käymään vanhemmillani, sillä mitään suunnitelmia en ollu tehny - menin aamulla takaisin töihin. Jumituinkin sitten sinne koko illaksi ja yöksi. Syötiin, juteltiin, valettiin tinoja, käytiin yöllisellä ajelulla ja kuunneltiin ulkoa kantautuvaa pauketta. Mun tinat näytti ihan selkeesti flamingolta, kynältä, ruusulta ja vauvalta. Siis VAUVALTA??! Toivottavasti kuitenkaan ei ihan tänä vuonna vielä :D
 
 
 
Aamulla heräsin silmät kierossa töihin... Ja sitä olis luvassa vielä huomennakin! Huomenna olis tarkoitus pyöräyttää käyntiin myös arvonta, joten pysykääpä kuulolla! Nyt mulla liikkuu päässä tasan silmät, joten öitä!
 


2 kommenttia:

  1. Mä näin tosta leffasta ihan vaan pätkän lopusta tänään kun unohdin että se tulee. Toi on kyllä hauska leffa! :D Kävin kattoo sen ystäväni kanssa leffateatterissa naistenpäivänä. :)
    Mulla on muuten blogissa nyt menossa arvonta, jos kiinnostaa niin käy osallistumassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kävin kattoo sen leffassa ja muistelisin sen olevan hauska :D
      Täytyypä tulla osallistumaan, tuu sääkin ;)

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!