tiistai 7. huhtikuuta 2015

Paluu arkeen + insta kollaasi

Nyt on reissusta kotiuduttu ja arki on alkanut. Jimi meni jo päivä kotiin tänään ja mulla on kaksi duunipäivää takana. Mutta palataan vielä hetkeksi takaisin reissuun.
Lähes joka ikisessä ravintolassa oli ilmainen netti ja instaa tulikin päiviteltyä päivittäin. Ihan ekaks kokosin teille kollaasin mun instasta, meitä voi seurata merkillä @bigmamaslaura. Kirjoittelin vähän tiivistetysti kuvien alle meidän reissusta, kun oon saanut purettua kameran kuvat, niin varmaan tulee vielä jotain rustailtua. Ja kuvat ei ole missään järjestyksessä, joten koittakaa kestää!
 
1.Kuten aiemmin sanoin, lähes jokaisessa ravintolassa oli wifi ja me netti-addiktit käytiin ihan vaan vaikka limpparilla, jotta kukin sai katsoa saapuneet viestit yms. 2. Yhtenä päivänä käytiin mun siskon ja Jimin kanssa Palmitos Parkissa ihmettelemässä eläimiä. Meillä on kotona tuolla 19 vuotta sitten otettu kuva papukaijojen kanssa ja nytkin me sitten sellainen napattiin. Siitä ei tullut niin hienoa, että sitä täällä esittelisin :D. 3. Hyvät kengät olivat tarpeelliset, sillä tulipahan käppäiltyä! Yhtenä päivänä köpöteltiin Maspalomasista Inglesiin rantoja katselemaan. 4. Hotellin henkilökunta oli ystävällistä, mutta... kielitaidotonta. Saatiin kyllä asiamme hoidettua, ei siinä, mutta tää kyltti kertoo tasosta kaiken! Hieman alkoi naurattamaan.


1. Jimi odotteli jännittyneenä ekaa lentokone reissua! 2. Minä ja mun sisko köllitään kyyyylmässä vedessä Maspalomasin rannalla. 3. Yhtenä iltana, kun Jimi oli mennyt nukkumaan, lähdin mun äidin ja tädin kanssa rimpsalle. Kaikissa paikoissa oli happy hour ja mamma oli kieltämättä aika seipäässä. Seuraavana päivänä koin EHKÄ elämäni ekan krapulan. En oo vielä ihan varma asiasta. 4. Jimbo odottelee meidän terassilla mihinkä päivä viekään.


1. Jimistä ihan parasta oli leikkiä hiekassa. Ostin ensimmäisenä päivänä ämpärit ja muut härpäkkeet ja ne oli kyllä niin mieluisat. 2. Mun shoppailut taisivat muuten koostua lähinnä suklaasta.... 3.Vikana päivänä nappasin kuvan mun kintusta ja tiiättekö, minä olin koko porukan vähiten ruskettunein! En kestä!! Syytän mun geenejä. 4. Meidän hotellin lähellä oli huvipuisto ja voi toisen riemua, kun muutamaan vitkuttimeen pääsi! Ja kyllä me isommatkin saatiin aika kulumaan.


1. Kun palattiin suomeen, oli jo pimeää. Ja kylmää. Hyi. 2. Räjähtäneen maman selfie. 3.Inglesin rannalta, missä muuten tuuli niin kovaa, että suu kiinni piti kulkea. Kun palattiin hotellille tuolta, oli ihan joka paikka hiekassa, myös korvat. 4. Loman aluksi vähän irroittelin ja join pikkuisen pullon kuplivaa. Oli pahaa.


1. Ostin itselleni palkinnoksi kaikesta aherruksesta reiskat, joista olen haaveillut pitkään. 2. Rantapäivinä Jimi veteli päikkärit rattaissa ja mikään melu ei haitannut, ei edes vieressä kohiseva meri. 3. Jostakin rantakojusta mukaan tarttui ehkä söpöimmät sandaalit ikinä! Olispa jo kesä!

Ihanaa viikon aloitusta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!