torstai 16. huhtikuuta 2015

Nähtiinkö messuilla?

Olittekos viikonloppuna Lapsimessuilla?
Mää olin!

Varmaan tulee nää postaukset jo kaikilta korvista, mutta tulin vain pikaisesti kertomaan, mitä mulle sieltä mukaan lähti.
 Olin messuilla lauantaina mun hyvän ystävän Katrin ja Kasvukipuja -blogin Mirkan kanssa. Pelkät messut mielessä me ei kuitenkaan lähdetty Helsinkiin ajamaan, vaan myös Ikea oli suunnitelmissa. Hain tytöt kyytiin jo ennen seiskaa aamulla ja sitten mentiin. Mua itseäni jännitti kaikista eniten autoilu Helsingissä, siellä kun on niin paljon kaikkea, mitä Jyväskylästä ei löydy (täällähän muistaa jo kaiken ulkoa...). Mutta hyvin se meni, palatessa vaihtelin kolmen kaistan väliä ihan sujuvasti.

Mulla ei ollut mitään suunnitelmia ostaa mitään, jos jotain sattuisi löytymään, niin voisin halutessani sen hankkia. Kierrettiin kaikki kojut ja täytyy kyllä sanoa, että ainakin omasta mielestä viime vuoden tarjonta oli parempi; oli enemmän esimerkiksi sisustukseen liittyviä kojuja, mitä nyt jäin kovasti kaipaamaan. Onneksi ihan tyhjin käsin ei tarvinnut Ikean lihapullille lähteä:

KG Designin pöytätabletti löysi tiensä meillekkin, omani hankin TÄÄLTÄ.

me&i:n ihana pipo pääsi myös ilostuttamaan meidän kevättä! Jimi hokee pipoa pukiessaan "auto auto", eli mieluinen on.

Itselleni ostin PikkuPikkaraisen ihanan pipon. Kyllä nyt mun bad hair day on pelastettu!
 
 Mutta mikäs jäi sitten itselle vielä kaihertamaan? Sellaisiakin nimittäin oli:

IvanaHelsingin muumi pussukat oli jotenkin ihastuttavia, tuon isomman tummansinisen olisin halunnut itselleni.

Metsolalla oli aivan ihania Pupu Tupuna- kuosein varusteltuja vaatteita! Tuli ihan lapsuus mieleen.

MaxPlayn pisteellä oli pilvi tabletin lisäksi näitä KG Designin Mr Robert säästölippaita. Jäi harmittamaan etten ostanut, sillä tuo keltainen kuuluisi aivan selvästi meille!


Ja voi MIKSI, en syönyt näitä aivan ihania vartaita yhden sijasta kahta?? Aion kyllä  tarjoilla samanlaisia vappuna brunssilla.
Mitäs muut tykkäsivät messuista ja niiden tarjonnasta? Tuliko paljon shoppailtua?

Ps. Ai niin, sieltä Ikeasta omaan koriin lähti "vain" Malm-lipasto. Oli tarjouksessa 49 €. Hupsista.


4 kommenttia:

  1. Heippa!

    Kysyn ohi aiheen, että onko tuo sinun valkoinen keittiön pitkä penkki mistä ostettu? Haaveissa samanlainen :)
    -jonna

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!