torstai 7. toukokuuta 2015

Iltavirkku aamuvirkku

Hello! Pötköttelen jo sängyssä peiton alla ja tulin vaan nopskaan päivittämään.

Mulla on ollu koko viikon aamuvuoroja töissä ja se kyllä huomaan tässä vireystilassa - mää kun en yleensä saa unta vasta kun puolen yön paikkeilla. Tänäänkin oon herännyt neljältä aamulla töihin, takana 5 tunnin unet. Joka päivä tällä viikolla oon ollut iltapäivällä aivan tööt, mutta kellon lyödessä kuusi, on virtaa jostain yhtäkkiä löytynyt ja sen voimalla oon taas valvonut yöhön. Ja nytkin valvon, vaikka mun pitäis jo nukkua!! Aamulla oon taas ihan kuollu. Oon vahvasti alkanu harkita, että opettelisin juomaan kahvia tai energiajuomaa... Harmittaa, sillä tykkään kyllä aamuvuoroista, saa paljon kaikkea aikaseks.

Huomenna yritän postata yhdestä meidän elämää todella todella paaaaljon mullistavasta jutusta. Tää juttu tuli niin puskista, kun olin jo luopunut moisesta ajatuksesta, mutta nyt se ehkä toteutuukin. Oon ihan täpinöissäni ja mun ajatukset on kiriny jo kauas tulevaisuuteen ja oon jo suunnitellut vaikka ja mitä. En ehkä jaksa odottaa!! Mutta siitä lisää huomenna. Kauniita unia kaikki ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!