maanantai 4. toukokuuta 2015

Birthday girl

Välillä sitä ihan järkyttyy, kun tajuaa vanhenevansa.
 
Mulla tuli tänään mittariin 27-vuotta. OMG. Se on jo aika lähellä maagista kolmeakymppiä! Ja oonkin vähän tässä kriiseilly... Jotenkin musta ei tunnu vielä yhtään näin vanhalta. Vaikka eihän 27 ole vielä edes paljon. EIHÄN?
 
26-vuotiaana:
 
  • Sain uuden työpaikan, jopa kahdesti!
  • Matkustelin paljon, yhdesti ulkoimaillakin
  • Hommasin passin
  • Tutustuin uusiin ihmisiin ja sain uusia ystäviä
  • Panostin enemmän itseeni
  • Koin ruuhkavuosiväsymystä
  • Järjestin muutamat juhlat ja vietin ekaa kertaa joulua omassa kotona, itse kokkaillen
  • Sisustin ja remppailin meidän kotia
  • Nauroin paljon
  • Olin kiitollinen mun ihanista ystävistä ja perheestä
  • Olin kiitollinen mun koko maailman tärkeimmästä ihmisestä, Jimistä
  • En saanut yhtään ryppyä
  • Aloitin uuden projektin, joka kestää ainakin seuraaviin synttäreihin
  • Haaveilin tulevasta!
 Kun kerta on mun synttärit, niin laitanpa tähän biisin, joka on mua riemastuttanut viime aikoina. Biisi tuntuu jotenkin "omalta", vaikka en tuollaista elämää (enää ainakaan) eläkkään. Ajatukset vaan natsaa just mulle! Varmaankin omissa ajatuksissani oon tälläinen, haha. Ainakin oon välillä ihan hukassa. Ja luulen kuolevani kolmeenkymmeneen.
 
 
 


2 kommenttia:

Ilahduta mua ja jätä kommentti!