torstai 26. helmikuuta 2015

Aarre

Mun mummo ja pappa kävi joku aika sitten kylässä. Ja Jimi sai heiltä hienon aarteen.
 
 
Tuliaisiksi he toivat vanhan keinuhevosen. Alun perin keinuhevonen on ostettu mun äidille ja hänen siskolleen ja kaikki mun serkut sekä siskot ovat sillä pienenä ratsastaneet. Ihana muisto omasta lapsuudesta ja mummolasta!
 Täällä ratsastellaan nyt päivittäin ja tehdään välillä hurjia temppuja. Heppa sanoo ihhahhaa ja välillä vähän laulattaakin.
 
 
Kun heppa ei enää jaksa meillä innostaa, niin se muuttaa seuraavalle pikkuiselle. Minä olen isovanhemmilleni vanhin tyttö-lapsenlapsi ja Jimi on ensimmäinen lapsenlapsenlapsi, joten vauva-uutisia odotellaan.
Löytyykö teiltä samanlaisia aarteita?

6 kommenttia:

  1. Meillä on tuo sama keinuheppa. Tosin ostin 15€ kirpparilta lapsilleni.

    VastaaPoista
  2. Ihana keinu :)


    Meillä mm nukkeja , kirjoja ja nukkekoti 30 vuoden takaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö oo ihanaa kun on jotain muistoja? Mulla ei taida olla omia leluja yhtään tallessa..

      Poista
  3. Meillä on samanlainen, tosi tykätty! Tosin ei ole perintölelu vaan vasta meidän lapsille hankittu, joulupukki toi ;D Ihania tuollaiset perintölelut, sellaisia olisi itsekin kiva vaalia. Mökillä on onneksi ukin mun äidille tekemä nuken kehto, en vain ole vielä uskaltanut ottaa sitä käyttöön ettei meidän termiitit tuhoa sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, meillä on perintö astioita! En oo nitä vielä uskaltanu käytää :D löytyy mun omat muumi astiat vuodelta -90 ja mun isä arabian lasten lautanen 60-luvulta :)

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!