lauantai 20. joulukuuta 2014

Hiljaisuus on päättynyt

Blogi hiljaisuudesta terve!
On ollu taas hommaa ja puuhaa vaikka muille jakaa. Pimeys vie kaikki mun voimat, oon vaan pinnistellyt pysyäkseni hereillä.. Mutta kyllä se tästä!
 
 
 
 
Muutaman viikon sisään on mahtunut kaksi hurvittelu iltaa, remppaamista, joulun valmistelua, ulkoilua, tonttuna toimimista, ihania ystäviä. Palaan osaan juttuihin hieman edempänä ja voin vihdoinkin paljastaa yllätyksen, mutta siitäkin lisää myöhemmin.
 

 
 
Myöskin kurjia asioita on sattunut. Läheisen sairastuminen, tuttava pariskunnan menehtyminen ja hyvän ystävän lapsen vakava sairaus. Nää jutut on pistäneet miettimään ja saaneet surulliseksi. Pitäisi vaan osata elää hetkessä ja nauttia mitä meillä on nyt, eikä haikailla tulevaisuuteen.
 
 
Kuvat on otettu eräänä sunnuntaina, kun kävimme kaupungilla ja Toivolan vanhalla pihalla.
 
Tänään olen järkkäillyt kämppää remontin jäljiltä, hellalla porisee sosekeitto, Jimi on päikkäreillä ja kohta lähdetään hakemaan kinkkua. Mulla on vielä huominen vapaana töistä ja maanatain jälkeen kolmen päivän pikku loma. Aion nauttia tästä kaikesta, mun rakkaista ja syödä paljon juustoa! Mukavia hetkiä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!