sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Tällä viikolla...

... Oon puuhastellu mm.
  • Ollu töissä, on ollu ihan huippua! En ehkä ookkaan luonteeltani mikään pullan tuoksuinen äiti. En ees osaa leipoa pullaa...
 
  • Viettänyt mun vapaa päivän Jimin kanssa ulkona ja pihatalkoissa :) Jimi pääs vähän maistelemaan hiekkakakkuja ja testamaan miltä tuntuu nurmi käsien alla. Ja mikäs siinä, ihana keli on ollu!
  • Leivoin mun elämän ekat tuulihatut ja ne ONNISTU EKALLA KERRALLA! En ookkaan ihan huono leipuri, vaikka en pullaa osakkaan leipoa :D
 

  • Oon ollu niin onnellinen kaikesta; Jimistä, uudesta työstä, kodista, kelistä, hyvästä musasta, ystävistä ja ihanasta fiiliksestä! Häpi häpi häpiii ♥
 

  • Oon viettänyt aikaa mun ihanan perheen kanssa ♥


Ihanaa viikon aloitusta kaikille! Huipput kelit ainakin on luvassa!
Rakkaudella Lola

2 kommenttia:

  1. Ihana kuulla, että teillä on ollu mukavaa ja oot viihtyny sun uudessa työssä. Pitäisi nähdä joku päivä, tai lähteä sinne pyöräilemään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kiitos Katriina ♥ En oo entiny näkemään ketään tai tekemään mitään ihmeellistä, joten täytyy ihan sopia nyt äkkiä jotkut treffit!

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!