torstai 8. toukokuuta 2014

Sekaisin urheilusta

Tällä viikolla oon urheillu! Sunnuntain mässäilyjen jälkeen, jatkoin taas maanataina ruokavaliota ja treenejä. Oon nyt Jimin päikkäreiden aikaan jumpannut itekseni ja kyllä, kotitreenistäkin voi saada paikat kipeeks ;) Maanataina kuntopiiri, tiistaina kehonhuolto ja keskiviikkona tunti lenkkeilyä metsässä ja illalla vielä tunti kahvakuulaa. Tänään oli tarkotus lähtee pyöräileen, mutta ulkona oli huono keli (seli seli) ja keskityin kotihommin. Jos huomenna on hyvä keli, niin aamusta lähdetään pyöräilemään!

 
Tästäpä sitten seuraavaan asiaan, eli siihen hankintaan minkä lupasin esitellä. Ennen vappua ostin Jimille pyörään istuimen Prismasta, 34,95 €. Mun mielestä istuin vaikuttaa ihan laadukkaalta ja kestävältä, onko kellään kokemusta tästä istuimesta? Suurin kriteeri turvallisuuden lisäksi oli se, että istuin ei tarvitse tarakkaa, sillä sellasta mun pyörässä ei ole. Tähän mennessä ollaan muutaman kerran
ajeltu ja Jimi on kyllä tykänny! Siellä se istuu kyydissä, juttelee ja työntää käsillään mun pyllyä :D



Kuvat on vähän huonoja, sillä mun kamerasta on ilmeisesti (???) salama rikki. Ja tarkennus. Ja mitähän vielä... Mietinkin tässä, että kumpaan säästäis rahaa eka, uuteen kameraan vai tiskikoneeseen? Pää hajoo ilman kumpaakin :D Nyt lähden tiskaamaan (jeeeee) ja venyttelyn kautta nukkumaan. Eilinen kahvakuula tuntuu mukavasti kropassa, ihan parasta!

Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!