tiistai 27. toukokuuta 2014

Rantaleijona !

Mulla oli vapaa viikonloppu ja oonkin yrittäny nauttia siitä täysin rinnoin! Vaikka inhoonkin tota hiton hellettä, niin pihalla ollaan oltu. Perjantaina otin muutaman tunnin irtioton arjesta ja kävin yhdellä terassilla. Alko naurattamaan, kun yksi siideri tuntui jo päässä :D

Eilen oltiin koko päivä ulkona ja rannalla mun siskon kanssa. Haettiin kaupasta eväät, rasvattiin itsemme ja ei muuta kun nokka kohti aurinkoa! Jimi leikki ja söi hiekassa, konttaili rannalla, nautti eväistä (sai maistaa herneitä ja mansikoita) ja pääsi UIMAAN. Kaveri nautti aivan täysin rinnoin uimisesta, nauroi oikein ääneen ♥. Jopa minä uskaltauduin uimaan ja voi että oli ihanan raikas fiilis mennä sen jälkeen autoon (ilman ilmastointia). Käytiin vielä porukalla pizzalla, sen jälkeen ainakin tämä mamma oli ihan valmista kauraa petiin. Jimi yllättikin mut iloisesti, nukkumalla koko yön yhtä kyytiä!

Tänään käytiin vielä moikkaamassa satamassa Katriinaa, Neaa ja Katriinan siskoa, syötiin vähän köyhiä ritareita jätskillä ;) Herra M kävi iltapäivällä meillä ja mää nukuin pitkät päikkärit, ihan luksusta! Tulin äsken just kotiin, Jimi meni mökille mummin kanssa yöks. Nyt jo ihan kamala ikävä ( :/ ), mutta kello soi aamulla 4.30. Huomenna onkin kiva päivä töissä :)
Mukavaa loppu iltaa, mä kattelen ton Suomen pelin loppuun ja alan unille!

Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!