sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Pääsiäisterveiset!

Terkut Oulusta!
Mulla tulikin tälläinen pieni luova tauko kirjoittelusta. Ollaan kyläilty niin paljon ja reissattu, että en oo jaksanu konetta käynnistää. Ollaan oltu jo monessa paikassa, tarkemmin sanottuna reissu on kulkenut Liminka - Kempele -Oulu reitillä. Mun molemmat mummolat on nyt kyläilty ja perjantaista asti ollaan oltu Oulussa mun isän ja hänen naisystävän R:n luona. Ollaan nähty mun tätejä, serkkuja ja muita sukulaisia. Tänäänkin kyläily jatkuu ja huomenna onkin tiedossa todella spesiaali vierailu. Mennään nimittäin tapaamaan mun mummon äitiä eli isomummoa, hän onkin oikea teräsmummo! Ikää tulee tänä vuonna mittariin 96. On ollut kyllä ihan huippu reissu ja Jimin on viihtynyt!
 
Pappa muikeana kun saa rattaita työntää.


Jimin mielestä papan kanssa on niin mukavaa leikkiä!

Ollaan ehditty herkutellakkin, juustojen lisäksi mm. suklaalla ja rahkalla.
 
 
Eilen käytiin kirppareilla ja tein taas ihan huippuja löytöjä! Esittelen ne seuraavassa postauksessa. Nyt alan valmistautumaan seuraavaan kyläilyyn :)
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!