sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Kun ei vaan kerkee

En oo ehtiny päivittämään blogia, nyyh. On ollu sellanen ruljanssi käynnissä, että että.. No, tiistaina saavuttiin Karstulaan ja torstaina olimme kotona. Perjantaina mulla oli työhaastattelu (jo kolmannen kerran!) ja muuta ohjelmaa koko päiväksi. Eilen käytiin vähän ostoksilla ja aion esitellä meidän uuden kivan ostoksen ens viikolla. Eilen myös oltiin mun vanhempien luona kylässä, sillä mun äiti oli järkänny kaverillensa ylläri synttäri bileet. Tää päivä on mennyt yhden uuden projektin parissa (siitäkin lisää myöhemmin, hih) ja väsyneissä tunnelmissa. Meidän koti näyttää ihan räjähtäneeltä (jos kehtaisin niin kuvaisin) ja pyykkiä on JÄTTI paljon.
 
Mutta, tässäpä kuvia Karstulasta, kun käytiin Jimin kummitädin kanssa ulkoilemassa.
 
Mun bestis, Lyyli <3

Ella-koirasta ei paljoa kuvia saatu!

Citygirl keskellä peltoa: käsilaukku pitää aina olla mukana :D

Salamatkustaja Lyyli
 Huomenna alkaakin uusi viikko ja uudet kujeet ;) Kivaa viikon aloitusta!
Rakkaudella Lola


3 kommenttia:

  1. Eihän se haittaa jos välillä on taukoja postauksissa, elämä on välillä niin kiireistä ettei jää aikaa istua koneelle, hyvä niinkin! :) kiinnostaisi kuulla minkä alan työhaastatteluissa olet käynyt ja kuinka kävi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ravintola hommia :) Oon koulutukseltani kokki ja yrittäjä. Toivon kovasti että saan tän työn, ainakin oon jo kolmesti ollut heidän haastateltavana :) Ja jos en saa, niin maailma ei siihen kaadu, sitten yritetään jotain muuta!

      Poista
    2. Niin ja lupasivat ensi viikolla ilmoitella, jännittää kyllä!

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!