sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Siellä kaikilla oli niin mukavaa!

 Ja onneksi sain olla mukana! Eilen mentiin mun rakkaan ystävän ja kummityttöni luo yökylään. Tänään sitten olikin 1-v bileet.
Jimi tuli hyvin kummityttöni J:n kanssa juttuun, hetken katselivat toisiaan ja siitä se sitten lähti. Höpöttelivät, nauroivat ja pyörivät pitkin lattioita. Äideilläkin oli hymy herkässä!
 


 
 
Illalla sitten isommat daamit vähän herkuttelivat ;) Juustoja, sipsejä ja dippiä ja suklaata. OOPS. Nyt voinkin taas ens viikonloppuun asti syödä vaan porkkanoita... Nimittäin kevät tulee kovaa vauhtia ja mun takit ei mahdu kiinni, apuva :D
 
 
 
Juhlia vietettiin Rantapirtillä, joka oli kyllä upea paikka! Tarjolla oli ihania ruokia ja kakkua tietty, NAM NAM. Jimi oli aika rauhallinen, maisteli maissinaksuja ja kävi lattialla vähän pyörähtämässä. Tunnelma juhlissa oli ihanan rento ja juttua riitti kaikkien kanssa. Kiitos T ja J, onnittelut vielä kummitytsylle <3
 
 
 
 
 
Nyt Jimbo vetelee hirsiä ja mä relaan sohvalla. Kiireinen viikko on takana ja mulla ei ookkaan ens viikolle mitään suunnitelmia, ihanaa! Kivaa viikon aloitusta kaikille!
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!