torstai 20. maaliskuuta 2014

Kahvakuula, I love u !

Eilen oli taas aika kahvakuulailla ja oiii se on niin kivaa! Oon jotenkin tullut niin kömpelöksi, että ajatus ryhmäliikunnasta aiheutti kylmiä väreitä. Mutta kahvakuulailu on tosi kivaa ja monipuolista plus ei mitenkään monimutkaista :)

Nyt kahdesti oon käyny ja kummallakin kerralla oon vetäny siellä ihan täysiä! Tänä aamuna oli taas ihanan kipeenä paikat. Jännä juttu, aiemmin en todellakaan olis nauttinu tälläsestä. Ja muutenkin tekee hyvää keskittyä ihan täysin itseensä yhden tunnin ajan. Kun Jimi nukkuu, niin sillon aina siivoilen tai tiskaan yms. Kun Jimi isällänsä välillä, niin sillon mulla on siivouspäivä tai käyn kaupassa. Kahvakuulailu on ehdottomasti mun ihan oma juttu ja hyvä niin. Tää harrastus kyllä jatkuu!

Tänään käytin Jimiä taas lääkärissä, muutama päivä sitten jo käytiinkin. Korvista paljastuikin tulehdus :( Oon sitä jo vähän epäillytkin ja hyvä että saatiin nyt lääkitys siihen. Toivotaan, että ei uusiudu!

Eilen oltiin koko päivä kotona ja meillä kävi vieras, kiitti kyläilystä ja terkkuja E ♥ Eilen myöskin hajos mun puhelin... Jimbo huitas sen lattialle ja näyttöön tuli särö. No sehän oli sit siinä, muutama kuukaus sitten jo vaihdoin uuden. Päätin, että en kyllä enää viitti korjauttaa mokomaa ja nyt tätä postausta tässä mun uudella puhelimella näpytän :)

Ulkona on ihan mieletön keli ja käytiin jo pikku lenkillä, mutta taidetaan vielä käydä vaunuilemassa ;)


Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!