keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Happy days!

Nyt on ollut muutama oikein kiva päivä takana, ainakin mulla! Jimi on ollut vähän kiukkuinen, syytä en vielä tiedä... Joko se on hampaat, rytmien muuttuminen tai parsakaalisose :D
 
Eilen kyläiltiin Essin ja Milan luona. Mila on kyllä niin huippu <3 En malta oottaa (ja ootan myöskin kauhulla) sitä kun Jimbo alkaa ryömimään. On niin kiva kattoo Milan liikkumista, kun Jimi pötköttelee vaan matolla paikoillaan ja ihmettelee :D Samalla reissulla tuli myös köpöteltyä parin tunnin lenkki. Ihan hirveen tehokasta liikuntaa se ei ollu, mutta hyviä ajatuksia tuli vaihdettua. Kiitos paljon Essi <3
 
Tälläinen taito on opittu viime viikolla. Aina kun on paljaat jalat, niin ei muuta kun suuhun!
 
 
Tänään ei oo Jimin päikkärit onnanneet yhtään. Iltapäivällä Herra M tuli käymään ja lähdettiin porukalla kävelylle. Asun ihan lähellä rantaväylää ja sinne sitten paineltiin. Kahvihammasta kolotti, joten mentiin Viherlandiaan kahville :) Lenkin jälkeen oli huippu fiilis!
 
Keittiöstä paras apu ihon kuorintaan ;) Saunan jälkeen raikasta vettä ja sweetien siivuja, oli hyvää!
 
 
Nyt Jimi nukkua tuhisee ja minä vietin rentouttavaa omaa aikaa saunoen ja hoitoja tehden. Tässäpä vinkki mun mielestä parhaaseen ihonkuorintaan: kahvinpurut. Mulle tulee helposti näppyjä mm. kainaloihin, jos en kuori ihoa säännöllisesti. Kaupan kuorinnat ei oo ainakaan mulle tarpeeks järeitä tai ne on liian "hienoja" ne kiteet. Mutta kahvi on just sopivaa tähän! Tarpeeks karkeaa ja hinta/laatu on kohdillaan. Oon käyttäny aina kuivia puruja, mutta kai se kävis ihan kivasti "käytetyilläkin" puruilla. Onko muut testanneet?
 
Hyvää yötä kaikille <3 Minäkin lähden koisimaan, huomenna taas kivaa puuhaa tiedossa!
Rakkaudella Lola

2 kommenttia:

Ilahduta mua ja jätä kommentti!