torstai 7. marraskuuta 2013

Torstai on toivoa täynnä

Maanantaina mulla oli vielä omaa aikaa ja käytin sen lähtemällä tapaamaan Katriinaa kirppistelyn merkeissä. Kumpikin teki löytöjä ja itse olin super tyytyväinen näihin löytämiini nilkkureihin, hintaa 10 €. Mitäs olette mieltä? Olivat ihan uudet ja super mukavat jalassa.

 
Tiistaina meillä olikin sitten oikea hulina meininki.
Mulla oli aamulla jälkitarkastus. Kaikki oli hyvin ja voin aloittaa kevyesti liikunnan, kaivoin jo lenkkarit esille :) Nyt kun sais vielä tsempattua itsensä liikkeelle... Sohvan vetovoima on vastustamaton ;D. Myöskin herkuttelu on jäänyt vähän päälle. Oon yrittänyt sanoa herra M:lle, että meidän pitäis syödä terveellisesti, mutta se vaan tuo mulle suklaata. Tuhma mies :D
 
Seuraavaksi menimme vaavin neuvolaan. Minimies oli kasvanut hurjasti! Nyt pituutta 6 viikon ikäisenä on 57 cm ja painoa 4995g. Mihin mun pikku vauva on oikein hävinnyt? Kohtahan hän painaa jo enemmän kuin hullupuudeli :D. No, ainakin vauvan hillitön syöminen tuottaa tulosta.



Loppu päivä meni kyläillessä ihanien ystävien luona <3 Eilen ajelimme aamusta koko poppoon voimin anoppilaan lomailemaan. Tai en tiedä voiko tätä ihan lomailuksi kutsua. Rentoutumaan olkoon parempi sana. Huomenna aiomme ulkoilla, pikkumies nukahtaa aina heti vaunuihin :) Sunnuntaina onkin eka isänpäivä, mitähän jännää sitä herra M:lle keksisi? Meidän lahjat taitaa olla syötäviä... Tänään leivoinkin jo hieman Aura-kinkkupiirakkaa, mutta se on jo syöty!

Sain tämmöisen aamulla sänkyyn, kyllä mua nyt vaan hemmotellaan!

Vauva nukkuu ja me aletaan viettämään iltaa yhdessä. Hyvää yötä kaikille <3
Rakkaudella Lola


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!